English

داوران مسابقه تلویزیونی «کارویا» معرفی شدند

داوران فصل نخست مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و حمایت از مزیت‌های رقابتی دانش‌بنیان‌ها در قاب تلویزیون معرفی شدند.

داوران مسابقه تلویزیونی «کارویا» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،ویدا سینا مدیرعامل و عضو هیات مدیره مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیان‌گذار و مدیرمسول سایت سهام یاب و دکتر علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی کارویا هستند که با پایان مراحل تولید قرار است از رسانه ملی روی آنتن برود.

این مسابقه با محوریت ارائه‌های آسانسوری (بسیار کوتاه) درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» به همت استودیو نوبین و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه