English

مستند زندگی حرفه‌ای رادیویی «ژاله علو» تولید شد

تولید مستند «دختر خورشید» که پرتره‌ای از زندگی ژاله علو هنرمند پیشکسوت و مطرح ایرانی است به پایان رسید.

مستند زندگی حرفه‌ای رادیویی «ژاله علو» تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج، مستند دختر خورشید پرتره ی بانو « ژاله علو »  به زندگی حرفه ای و شخصی این هنرمند پیشکسوت و فعالیت های رادیویی او از ابتدای حضورش در این رسانه می پردازد.

این مستندها بخشی از مجموعه مستند بلند « استودیو هشت» هستند که با موضوع بررسی و تحلیل تاریخ فرهنگی و اجتماعی رادیو در ایران به مدت سه هزار دقیقه، در ۱۰ فصل ۵ قسمتی و در مجموع ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای در حال تهیه و تولید است.

هر مستند پرتره یک فیلم نامه ی مستقل و یک راوی دارد که هر بار یکی از دوستان و همکاران آن شخصیت رادیویی، بیننده را با خود همراه می کند؛ که در این مستند «معصومه نورزاد» خبرنگار، گوینده و بازیگر نمایش رادیویی و از دوستان نزدیک خانم علو، راوی این قسمت است.

طراح، محقق، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه « مهدی شیبانی زاده» است که بیش از بیست سال است در رادیو و تلویزیون برنامه سازی می کند.

مجری طرح و سرمایه گذار این مجموعه «آژانس تبلیغاتی باد صبا» است و سازمان صدا و سیما نقشی در تولید آن ندارد و فقط سرمایه گذار هفت قسمت اولیه آن بوده است.

دیگر عوامل تولید این مجموعه بدین شرح است: محققان و نویسندگان: هدیه رضایی، سوفیا منشی پور، مهدی شیبانی زاده، مدیر فیلمبرداری: احد عاقلی، تدوین: هادی شیبانی، دستیار کارگردان: پریسا غیاثوند، عکاس: ستاره سرداری، پشتیبانی فنی: فراز تجهیز، مجری طرح: آژانس تبلیغاتی باد صبا.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی