English

دردسر جدید برای خانم بازیگر/شکایت یک پزشک مشهور از سحر جعفری جوزانی به دلیل مشکلات تشابه اسمی+فیلم

سحر جعفری جوزانی از پزشکی که باعث فلج شدن فکش شد شکایتی نکرده است اما پزشک دیگری با همان نام و تخصص به دلیل مشکلاتی که برایش به دلیل اطلاع رسای این بازیگر پیش آمده از او شاکی شده است.

دردسر جدید برای خانم بازیگر/شکایت یک پزشک مشهور از سحر جعفری جوزانی به دلیل مشکلات تشابه اسمی+فیلم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، در حالی که چندی پیش سحر جعفری جوزانی با انتشار یک ویدئو از عوارض تزریق بوتاکس به ناحیه فک و فلج شدن فکش اطلاع رسانی کرده بود و حتی نام آن پزشک را در این ویدئو به وضوح آورده بود، این روزها از سوی پزشک دیگری با همان نام و تخصص با یک شکایت قضایی روبرو شده است.

با ویدوئی که این پزشک در فضای مجازی منتشر کرده است، به این نکته اشاره می کند که نام او مشابه نام پزشکی است که این خانم بازیگر در ویدئوی خودش به آن اشاره کرده و اتفاقا تخصص مشابه هم دارند اما محل استقرار مطبشان در تهران متفاوت است. 

سحر جعفری جوزانی با مشکل فک

این پزشک که از قضا از شهرت خوبی هم برخوردار است تاکید می کند که جراح فک و صورت است، سی سال است که در این شغل فعالیت می کند و عضو هیات علم یدانشگاه هم هست و تا کنون با مشکلی از این دست مواجه نشده اما پس از انتشار آن ویدئو از سوی سحر جعفری جوزانی، طرفداران این هنرپیشه به پیج او حجوم آورده و این متخصص را با الفاظ رکیکی خطاب قرار می دهند. ظاهرا توضیحات او هم در تغییر رفتار ایشان تاثیری نگذاشته و این پزشک را به این نتیجه می رساند که سعی کند با سحر جعفری جوزانی ارتباط بگیرد و ضمن توضیح مائل پیش آمده از او بخواهد که به نحو مقتضی این سوء تفاهم پیش آمده را برطرف سازد. اما ظاهرا این بازیگر آثار سینمایی و تلویزیونی به پیام های پزشک مذکور توجهی نمی کند و واکنشی نشان نمی دهد.

دکتر «ح.ع» در ویدوئوی خود تصریح می کند که به رغم مشغله زیاد و تمایل نداشتن به واکنش تند، مجبور شده که به مراجع قضایی مراجعه کرده و علیه سحر جعفری جوزانی شکایتی تنظیم کند.

شایان ذکر است در تاریخ 21 تیرماه 1400 مدیرکل کمیسیون پزشکی سازمان نظام پزشکی، جانشین دادستان نظام پزشکی و مشاور اجرایی معاونت انتظامی نظام پزشکی کشور نیز، ضمن ارائه توضیحاتی درباره پرونده پزشکی فلج شدن فک سحر جعفری جوزانی به این مساله اشاره کرده بود که دو پزشک همنام و با یک تخصص داریم که ظاهرا این بازیگر مشهور به اشتباه به مطبی مراجعه می کند که آن مشکلات برایش ایجاد می شود.

این مقام مسئول در آن زمان تصریح کرده بود که "خانم جعفری جوزانی تاکنون نه مراجعه کرده‌اند و نه شکایتی کردند. با اینکه ما تماس گرفتیم و اعلام کردیم که ما برای شکایت در خدمت هستیم و ما ملزم به رسیدگی هستیم و طبق قانون و مقررات کمیسیونی متشکل از اساتید کامل دانشگاه‌ها تشکیل داده تا در حضور طرفین نحوه درمان را بیان کنند و اگر منجر به قصور شده، بر اساس قوانین موجود در این مورد رای صادر شود. البته در حال حاضر پزشک معالج اعلام می‌کند که من تمام مشکلات را برطرف می‌کنم و قابل برگشت است و اگر قرار باشد که خسارتی را هم طبق قانون بدهم، مطیع هستم."

حال باید ببینمی که آیا این بازیگر بالاخره اقدام به شکایت از پزشک معالجش می کند و آیا اقدامی در جهت رفع سوء تفاهم از پزشک غیر مقصر انجام می دهد یا اینکه این ماجرا بدون نتیجه درمانی خاص و مسالمت آمیز پیچیده تر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه