English

ضبط سریال «روزگار جوانی» در تهران به پایان می رسد

مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» که این روزها در حال تصویربرداری است مراحل پایانی ضبط خود در تهران را سپری می کند.

ضبط سریال «روزگار جوانی» در تهران به پایان می رسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، تاکنون بیش از ۸۵ درصد از سریال روزگار جوانی ضبط شده است و تا ۲۰ تیرماه همه سکانس های تهران به پایان خواهد رسید.

تولید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» درگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.

لوکیشن های جدید این مجموعه قهوه خانه بین راهی، شرکت، اتاق ملاقات زندان، مسجد و خیریه، تصادف بین جاده ای و آتش سوزی مینی بوس هستند که پس از ضبط سکانس های مورد نظر عوامل این مجموعه برای ضبط بخش های پایانی راهی شمال کشور خواهند شد.

محسن توکلی ۱۵ قسمت این سریال را تدوین اولیه کرده است و همزمان با ضبط ادامه این مجموعه، قسمت های بعدی را نیز روی میز تدوین خواهد برد.

بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیرمسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان، زهرا داودنژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمودرضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می کنند.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه