English

سیاوش چراغی‌پور در گفتگو با خبرگزاری موج:

قرار نیست که سریال بچه مهندس ادامه پیدا کند/ضربه مهلک به سریال محبوب چه بود؟

بازیگر چهار فصل سریال بچه مهندس ضمن انتقاد از تغییر روند فیلمنامه پس از فصل دوم این مجموعه تلویزیونی محبوب، از تصمیم احتمالی برای تولید نشدن فصل های جدیدتر آن خبر داد.

قرار نیست که سریال بچه مهندس ادامه پیدا کند/ضربه مهلک به سریال محبوب چه بود؟

سیاوش چراغی‌پور بازیگر سریال بچه مهندس که این روزها با « سریال کلبه ای در مه » مهمان خانه مخاطبان تلویزیون است در مورد ادامه بچه مهندس و احتمال تولید فصل پنجم آن به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج گفت: حال من در فصل یک و دو سریال بچه مهندس خیلی خوب بود و به دلیل فیلمنامه، کارگردانی خوب و قصه جدید و دغدغه مندی که داشت با عشق و امید جلو آمدم. منتها در فصل سه اتفاقی در روند فیلمنامه افتاد و انگار یک جور سفارش شد که قصه به سمتی برود که این حال و هوا را از بین برد.

وی افزود: واقعیت این است که ثابت شده که اگر بخواهیم چیزی را به مردم ما حقنه کنیم زیر بارش نمی روند ولی اگر قصه یا موضوعی باشد که از دل براید و سفارش پشتش به معنای جهت گیری پشتش نباشد، قطعا خودش پیش میرود و بر دل مخاطب می نشیند. من به دنبال قضاوت کسی نیستم اما معتقدم که قصه خودش باید بگوید که مسیرم کجا است نه اینکه کسی یا ارگان و نهادی از بالا این مسیر را تعیین کند.

این بازیگر پرکار عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه اظهار داشت: کارگردانان محترم بچه مهندس همگی از دوستان من هستند بویژه آقای غفاری که یکی از بهترین کارگردانان ما هستند و من این سعادت را داشتم که در فیلم سینمایی استرداد و فصل یک و دو بچه مهندس در خدمتشان بودم و به دلیل مشغله کاری نتوانستند در دو فصل بعدی این مجموعه حضور پیدا کنند. آقای کاوری عزیز هم یکی از تحصیل کردگان این رشته هستند و تجربه های بسیار خوبی در عرصه سینما و تلویزیون دارند که من از حضور کنار ایشان بسیار لذت بردم ولی واقعیت ماجرا این است قصه می توانست بهتر از این باشد که متاسفانه ضربه مهلکی به کار زد که نتیجه اش این چیزی شد که شاهدش بودیم.

چراغی پور تصریح کرد: من شنیدم که ظاهرا با تصمیم هم نویسنده و هم تهیه کننده کار، دیگر قرار نیست که این سریال ادامه پیدا کند و  ان شاءالله بتوانند قصه های دیگری که بهتر باشد را تولید کنند.

حضور چراغی پور در روزگار جوانی و جیران

این بازیگر در مورد فعالیت های جدیدش در عرصه تلویزیون گفت: در حال حاضر در حال کار کردن در سریال روزگار جوانی ۳ هستم که اثر آقای اصغر توسلی است و چندین سال پیش و در دهه هفتاد فصل های یک و دو آن را ساختند. الان هم در حال تولید ادامه همان کار با بازیگران جوان و جدیدی هستند. من هم در فصل سوم روزگار جوانی به عنوان بازیگر مهمان حضور دارم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای این مجموعه تلویزیونی بیفتد.

سیاوش چراغی پور در پایان به حضورش در یک سریال دیگر هم اشاره کرد و گفت: در عین حال در سریال شبکه خانگی جیران به کارگردانی آقای فتحی هم حضور دارم که از نیمه بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداریش آغاز شده و کماکان در دست تولید است. آقای فتحی هم بی نظیر و فوق العاده هستند؛ من در سریال جیران نقش خواجه جیران، زن عزیز دردانه و در و اقع یکی از زنان ناصرالدین شاه را بازی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    لطفا.بسازیدچون.بچه.مهندس.راخیلی.دوست.داریم

  • ناشناس

    لطفابسازیدچون.خیلی.ناراحت.شدیم.که.ساخته.نمیشه.

  • ناشناس

    سلام.بچه.مهندس.رابنج.رابسازیدلطفااگربه.مخاطب.هااین.
    سریال.احترام.بداریدخوب.میشودلطفاصداسیما.اجازه
    بده.چون.ان.قدرمخاطب.ش.کم.نشده.فقط.۱۰درصدکم.شده

  • ناشناس

    لطفابسازیدوخبرهاخوبی.بدهید
    شماکه.ازاول.نمی.خواستیدبسازید
    واسه.چی.درباره.احتمال.ساختنش.گفتید
    ازاول.می.گفتیدنمیس.سازیم.
    لطفابه.حرف.مخاطب.هااین.سریال.گوش.بدهید.وبسازید

  • ناشناس

    سلام.لطفابسازید
    چون.سریال.عالیع.
    لطفابسازید
    صداسیمااین.نطرات.رابخونه.
    به.اون.هااحترام.بداره.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه