English

سامان صفاری در گفتگو با خبرگزار ی موج عنوان کرد:

روزهای آبی پاسخی به انتظار علاقمندان یک سریال خوب تلویزیونی است/پخش سریال پاسخ منتقدانم را داد

بازیگر نقش بردیا در سریال روزهای آبی از دلایلش برای حضور در این مجموعه تلویزیونی و ویژگی های آن سخن گفت.

روزهای آبی پاسخی به انتظار علاقمندان یک سریال خوب تلویزیونی است/پخش سریال پاسخ منتقدانم را داد

 به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، از حدود یک ماه پیش سریال روزهای آبی از شبکه پنج به روی آنتن می رود که به زودی به پایان خود می رسد. این مجموعه تلویزیونی که نام قبلی «دل خوش» و به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه کنندگی پرویز امیری تولید شده، سریالی شاد و خانوادگی است که در ۲۳ قسمت داستان دختری به نام ساره را روایت می‌کند که قرار است، با پسری به نام بردیا ازدواج کند و به کشور آلمان مهاجرت نماید، اما در اثر اتفاقاتی که برای پدرش رخ می‌دهد، به ناچار مجبور به سفر به شمال کشور و سکونت در زادگاه مادری‌اش می‌شود. ویدا جوان و سامان صفاری بازیگران نقش ساره و بردیا هستند.

در این سریال هنرمندان دیگری همچون اکبر عبدی ، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علیرضا جلالی‌تبار، امیر غفارمنش، نادر سلیمانی، علی سلیمانی، مهران رجبی ، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، مرتضی زارع و ... نیز نقش آفرینی کرده اند. این سریال با ساختاری مناسب و روایتی جذاب و به دور از هیاهو، مسائل اجتماعی خود را به مخاطب عرضه کرد و یکی از نمونه های خوب سریال سازی در این روزها بود که شاید به دلیل ساعت نمایش و شبکه پخش کننده اش کمتر به چشم منتقدان آمده است.

منتقدانم پاسخ خود را گرفته اند

سامان صفاری یکی از بازیگران این سریال که معمولا در پروژه های سینمایی حضور دارد در مورد انگیزه اش از حضور در یک سریال تلویزیونی که از شبکه پنج سیما پخش می شود گفت: همه از من سوال می کردند که در حالیکه در سینما نقش های یک و دو را بازی می کنم چرا نقشی را در این سریال قبول کرده ام؟! فکر می کنم که الان که این سریال پخش شده، پاسخ این دوستان هم داده شده است. چرا که کارگردانی به نام آقای حاجس غلامی دو فیلم سینمایی به نام های «لکنت» و «گردو» ساخته است. هر دو فیلم جایزه های بسیاری در جشنواره های خارجی گرفته است و من فیلم لکنت را دیده ام. روزی که فیلمنامه سریال روزهای آبی را برایم تعریف کرد، من برای بازی نقش بردیا اعلام آمادگی کردم آن هم با یک قراردادی که واقعا نسبت به کارهای قبلیم کمتر بود ولی صرفا به خاطر کارگردان در این مجموعه حضور پیدا کردم.

وی با تاکید بر اینکه کیفیت این سریال از استانداردهای تلویزیون فراتر است گفت: این سریال در مورد آنچه در جامعه رخ می دهد حرف های مهمی بیان می کند که به نظر من مخاطب «روزهای آبی» کسانی هستند که منتظر یک سریال جدی و خوب در تلویزیون بودند. این مجموعه تلویزیونی طنز موقعیت، داستان عاشقانه و ملودرام جذابی دارد و از همه مهمتر اینکه اضافه گویی نمی کند. حرفهایش آن چیزی است که در سطح جامعه مطرح است. انگار که کشور را در قالب یک روستا بازسازی کرده است و افراد از تمام قشرها و نسل های قدیم و جدید را به نمایش در آورده است.

بازیگر سریال روزهای آبی ادامه داد: فکر می کنم که هر کسی که این سریال را ببیند بعد از آن به فکر فرو می رود در عین حال که اذیت هم نمی شود چرا که در سریال «امید» وجود دارد و روزهای آبی صرفا یک اثر تلخ نیست یعنی همه چیز را در موقعیت بیان می کند و حتی پیش می آید که مخاطب بپرسد آخر چرا این کاراکتر اینگونه رفتار کرد؟! به عنوان مثال می بینیم که بردیا به روستا می آید اما خودش را برتر از اهالی روستا نمی داند در حالی که تصوری در ذهن مردم جامعه نسبت به روستائیان شکل گرفته که خود را از آنها برتر می بینند.

مردم در آی فیلم هم ما را دنبال می کنند

این هنرمند افزود: جالب است که متوجه شده ایم بینندگانی که صرفا تماشاچی شبکه های یک و سه هستند، زمانی که روزهای آبی از شبکه آی فیلم پخش می شود، به تماشای این سریال می نشینندو من از افراد زیادی شنیده ام که منتظرند تا ساعت یازده شب برسد و این قسمت جدید این سریال را ببینند و همین بازخوردها است که به معنی واقعی خستگی را از تن ما بیرون می برد.

سامان صفاری در پایان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در سریال آبی خطاب به بازیگران جوان تر گفت: توصیه ام به این دوستان این است که برای خودشان مرزبندی و چارچوب های کاذب ایجاد نکنند و بدانند که یک سریال در تلویزیون ممکن است که از چندین کار سینمایی بهتر باشد.  

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شهرام

    واقعا سازندگان این سریال با خودشون چی فکر میکنن؟جدا در توهم تولید یک سریال محبوب هستن؟به نظر من شبکه 5 با پخش این سریال فاتحه خودشو خونده.چون فقط یه تقلید بسیار ضعیف و لوس و فاجعه از سریال پایتخته و نشون میده صرفا حضور اکبر عبدی باعث توفیق یه کار نمیشه.از زمانی که بازیگران واسه خنداندن تماشاگر،دور هم می چرخیدن و جیغ می کشیدن خیلی گذشته.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه