English

بررسی مستند «سرزمین عسل» در برنامه «به اضافه مستند»

جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سرزمین عسل» که نامزد اسکار سال ۲۰۱۹ بود، روی آنتن می رود.

بررسی مستند «سرزمین عسل» در برنامه «به اضافه مستند»

به گزارش خبرگزاری موج، بیست و نهمین قسمت از فصل چهارم برنامه به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند «سرزمین عسل» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

مستند سرزمین عسل به کارگردانی تامارا کوتفسکا و لیوبومیر استفانوف در مورد زندگی یک زن زنبوردار روستایی به نام هاتیزه موراتووا است. این فیلم مستند نگاهی نزدیک به یک زن مصمم دارد که سعی می کند در این دنیا گلیم خودش را از آب بیرون بکشد.

این فیلم در نود و دومین دوره جوایز اسکار در ۲ رشته بهترین فیلم خارجی‌زبان و بهترین مستند نامزد شده ‌است. ساخت «سرزمین عسل» بیش از ۳ سال زمان برده است و حدود ۴۰۰ ساعت تصویربرداری این مستند طول کشیده شده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مسعود فراستی، منتقد سینما برگزار می‌شود. وی با موضوع نقد در سینمای مستند صحبت می‌کند. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی