English

دومین جشنواره ادبی فلسطین فراخوان داد

انجمن قلم فراخوان دومین جشنواره ادبی فلسطین را منتشر کرد. در دومین دوره برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، بررسی و انتخاب خواهند شد.

دومین جشنواره ادبی فلسطین فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری موج، انجمن قلم فراخوان دومین جشنواره ادبی فلسطین را منتشر کرد که در آن آمده: امام خمینی (ره): «اصولاً این تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند و شر این جرثومه فساد را از سر بلاد اسلامی قطع کنند.»

فلسطین، قبله اول مسلمین جهان و نماد وحدت، عزت و مقاومت اسلامی است. آرمان آزادسازی قدس، آرمانی اسلامی، انسانی و جهانی است. از همین رو رسالت امروز ما و همه آزادی خواهان جهان هم صدایی و هم نوایی با ملت مظلوم فلسطین در راه آزادسازی قدس شریف است. همصدایی و همسنگری با ملت راست قامتی که با قدرت ایمان، هفتاد سال در برابر رژیم نژادپرست و متجاوز صهیونیستی مقاومت کرده‌اند.

تاسیس «جشنواره ادبی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه‌های جایزه جهانی فلسطین است، راهکاری فرهنگی برای تحقق این مهم است. هدف غایی و نهایی از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان، پژوهشگران و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف است.

* موضوع

در دومین دوره جشنواره ادبی فلسطین، برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، بررسی و انتخاب خواهند شد. در این جایزه، آثار در شاخه‌های زیر بررسی و داوری می‌شوند:

۱ ـ داستان و شعر بزرگسال

۲ ـ داستان و شعر کودک

۳ ـ داستان‌های کوتاه (داستانک)

۴ ـ رمان

۵ ـ پژوهش (در قالب مقاله و کتاب)

۶ ـ نثر ادبی (قطعات ادبی)

* مهلت و نحوه ارسال آثار

علاقه‌مندان به شرکت در «دومین جشنواره ادبی فلسطین» می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل (شامل: نام، نام خانوادگی، کدملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه) به نشانی الکترونیکی انجمن قلم ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه