English

فراخوان پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد

پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند در حالی با اعلام فراخوان آغاز به کار کرد که مستندسازان تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

فراخوان پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه مستند ، پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرد.

در بخش فیلم مستند، مستندسازان سراسر کشور می‌توانند آثار تولیدی خود از سال ۱۳۹۷ به بعد را ارسال کنند. همچون دوره‌های گذشته این جشنواره، عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند. در بخش مستندنگاری امسال نیز جشنواره پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای خواهد بود.

در جشنواره امسال با توجه به سوژه ملی و فراگیر کرونا، بخش ویژه‌ای با موضوع «مستندهای کرونایی» در هر سه بخش جشنواره برنامه‌ریزی شده است که جزئیات آن به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۳۱ تیر ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند.

پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه