English

فیلم های سینمایی اکران نوروز مشخص شدند

در جلسه شورای صنفی نمایش (۲۴ اسفندماه) تصمیم بر این شد تا فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «تک خال » و « لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد در ایام نوروز روی پرده سینما برود.

فیلم های سینمایی اکران نوروز مشخص شدند

   به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی سال ۱۴۰۰ گفت: برای اکران نوروزی تلاش کردیم تنوع ژانر را در نظر بگیریم تا مخاطب با هر سلیقه ای بتواند در ایام تعطیلات از سینما بهره ببرد. سینماها همانطور که پیش تر هم در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم مکانی امن برای مخاطبان است و می تواند اوقات فراغت مخاطبان را به خوبی پر کند.

در جلسه شورای صنفی نمایش (۲۴ اسفندماه) تصمیم بر این شد تا فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «تک خال » و « لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد  اکران شود.  این سه فیلم در میان آثاری که تقاضای اکران در ایام نوروز داشتند احساس شد می توانند مخاطب را با خود همراه کنند دو فیلم دیگر به اکران اضافه می شودکه به دلیل این که صاحبان آثار قصد داشتند نام فیلم ها دا تغییر دهند فردا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز پیشنهادی که پیش تر درباره  قیمت بلیت داده شده بود توسط رئیس سازمان سینمایی تایید شد . قیمت بلیت در سینماهای پردیس 30 هزار تومان، سالن های ممتاز 25 هزار تومان و سالن های درجه یک با قیمت 20 هزار تومان بلیت فروشی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه