English

اخبار سینمایی؛

برخورد سختگیرانه ساترا/ ۳۵ هزار بازدید از فیلم های جشنواره رضوی/ فریبرز آهنین از فیلمنامه کوتاه می گوید

دستورالعمل صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان به رسانه‌ها ابلاغ و همچنین آمار تماشای آثار چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی بیش از ۳۵ هزار بازدید اعلام شد.

برخورد سختگیرانه ساترا/ ۳۵ هزار بازدید از فیلم های جشنواره رضوی/ فریبرز آهنین از فیلمنامه کوتاه می گوید

به گزارش خبرگزاری موج، ساترا پس از دریافت گزارش و پیگیری و پایش یک هفته‌ای، به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر منتشرکننده محتوای کودک‌آزاری برای حذف این محتوا تذکر داد.

این رسانه‌ها پس از دریافت تذکر، اقدام به حذف محتوای کودک‌آزاری از پلتفرم خود کردند.

ساترا در این خصوص اعلام کرد که در مواجهه با رسانه‌های صوت وتصویر منتشرکننده هرگونه محتوای مربوط به کودک‌آزاری جدی بوده و با رسانه‌های متخلف در این حوزه به شدت برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، ساترا 16 اسفند 99، دستورالعمل صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان را به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا ابلاغ کرده و این رسانه‌ها ملزم به رعایت دستورالعمل هستند.

همچنین کاربران در مواجهه با هرگونه محتوای کودک‌آزاری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر داخلی می‌توانند این‌گونه محتوا را در سامانه پایش مردمی ساپرا به آدرسsapra.ir  گزارش دهند.

 

ثبت بیش از ۳۵ هزار نوبت تماشای آثار جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

با جمع بندی آمار تماشای آثار چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی بیش از ۳۵ هزار بازدید در سامانه های برخط میزبان این رویداد به ثبت رسید. 

بر اساس این خبر با جمع بندی تعداد نوبت های تماشای فیلم های حاضر در این رویداد، سامانه های هاشور با ثبت ۲۴۸۸۱، ودیو با ثبت ۶۳۸۲ و تیوال با ثبت ۴۰۸۳ بازدید میزبان مخاطبان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی بودند. 

همچنین مجموع بازدید از آثار جشنواره در سه سامانه نامبرده نیز ۳۵۳۴۷ به ثبت رسیده است. 

این جشنواره به دبیری سعید نجاتی ۴ تا ۷ اسفند ماه به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد.

 

آشنایی با فیلمنامه کوتاه به روایت فریبرز آهنین

فریبرز آهنین مدرس پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در سه جلسه آموزش مجازی این رویداد نوجوانان را با نحوه نگارش فیلمنامه کوتاه آشنا می کند. 

جلسه های پنجم تا هفتم از پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران به موضوع «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» با تدریس فریبرز آهنین اختصاص دارد. این  جلسات عصر امروز(یکشنبه ۱۷ اسفند) از ساعت ۱۷ برگزار می شود و در روزهای ۲۰ و ۲۴ اسفند نیز ادامه خواهد داشت. 

 آموزش های مجازی المپیاد از طریق صفحه اینستاگرام آن با شناسه کاربری @olymp.film.fe و به صورت رایگان برای هنرجویان نوجوان و عموم علاقه مندان صورت می گیرد و روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷ در جریان است. 

همچنین ویدئوی این جلسات در صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir بارگذاری می شود. 

آموزش های مجازی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران با همراهی یونیسف و با حضور مدرسان و سینماگران شناخته شده در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه