English

مجموعه مستند ضد از امشب روی آنتن شبکه مستند می رود/ رونمایی از تیزر

مجموعه مستند ضد با نگاهی تازه به کلیشه‌های ذهنی پیرامون غرب محصول مشترک حوزه هنری و شبکه مستند از امشب پخش می‌شود.

مجموعه مستند ضد از امشب روی آنتن شبکه مستند می رود/ رونمایی از تیزر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، نخستین قسمت از مستند سریالی ضد به کارگردانی مهدی افضل‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان از امشب یکشنبه سوم اسفند ماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کریمیان درباره این مجموعه مستند گفت: خیلی از ما در سبک زندگی مدرن از روز تولد درگیر کلیشه‌های رفتاریی شدیم که به ما از گذشته  به ارث رسیده است و نمی دانیم از کجا آمده ، آیا درست هستند و چه قدر قابل تغییرند؟

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود . چرا که ضدیت با کلیشه‌ها، ‌کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

وی افزود: هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و.. پرداخته و می کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت تری داشته باشند.

این تهیه کننده گفت: دغدغه ساخت این مجموعه از مدتها پیش با ما بود اما تولید این مجموعه مستند آرشیوی  از ابتدای امسال شروع شد. ما در قسمت نخست این مجموعه به موضوع «آلودگی نوری» پرداختیم، اینکه این ماجرا چه اثرات منفی و مخربی بر سلامت انسان و حتی محیط زیست دارد.

فصل نخست این مجموعه در ۲۶ قسمت در شبکه مستند و مرکز مستند سوره تولید شده و قرار است به صورت هفتگی یک‌شنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ و بازپخش آن دوشنبه‌ها ساعت ۱۵ از شبکه مستند سیما پخش شود. به همین مناسبت از نخستین تیزر این برنامه رونمایی به عمل آمد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه