English

توقع مردم از تلویزیون برای تولید سریال کمدی/توقع عوامل سریال با خانمان از تلویزیون

عوامل سریال باخانمان بر لزوم توجه بیشتر تلویزیون و صرف هزینه و وقت بیشتر برای تولید با کیفیت تر سریال ها تاکید کردند.

توقع مردم از تلویزیون برای تولید سریال کمدی/توقع عوامل سریال با خانمان از تلویزیون

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری موج، نشست رسانه ای عوامل سریال با خانمان به صورت آنلاین برگزار شد. در این نشست زینب تقوایی تهیه کنندهف برزو نیک نژاد کار گردان، امیر برادران نویسنده، سپند امیرسلیمانی، حسام محمودی و الهام اخوان از بازیگران این سریال حضور داشتند.

در این نشست برزو نیک نژاد با اشاره به سختی کار تولید در ایام کرونایی، به کمی وقت و بودجه سریال سازی در تلویزیون هم نقد کرد و گفت: وقتی به نیک نژاد می گویند سریال بسازد برای این است که سریع تر می سازد. من نمی دانم که برآورد این سریال چقدر است و در حیطه تهیه کننده است. نباید کار ما را با سریال های شبکه نمایش خانگی که بودجه دو قسمت آنها با هزینه کل کار ما برابری می کند مقایسه کرد.  من در سریال پس از باران دستیار سعید سلطانی بودم و زمان پخش سریال کسی در خیابان نبود و کسی به سینما نمی رفت. دلیلش اتفاقات دیگری بود.

وی در مورد تکرار بازیگران و کارهایشان در آثار مختلفش گفت: من وقتی یک کار خوب انجام می دهم آن را تکرار می کنم اما کار بد را نه. البته که برای بالا بردن کیفیت یک کار نیاز به هزینه داریم و منظورم دستمزدم نیست، بلکه کیفیت زمان بندی برای یک کار است.

دست مزدهای نمایش خانگی تعادل تولید را بر هم زده است

زینب تقوایی هم در بخشی از این نشست ضمن خبردادن از شروع پیش تولید سریال دودکش 2 بعد از چندسال، در مورد دستمزد بازیگران به عنوان دغدغه و معضل اصلی تولید کنندگان گفت: ما دوست داریم به روز و قوی باشیم و سازنده های تلویزیون هم کم توان تر از کسانی که در سینما و شبکه های خانگی فعالیت می کنند نیستند وطبیعی است که اگر پول بهتری به آنها داده شود به هعمان سمت می روند. هر چه هم جلوتر می رویم پررنگ تر می شود. سریال باخانمان ساخته شد و به لطف دوستان هم دیده شد اما موضوع اینجاست که آیا می توانیم معیار کاری مان را بر اساس عشق بگذاریم؟ نه اینطور نیست و باید اصولی داشته باشد. واقعا نمی شود که توقع مدیریت عاشقانه کار را داشته باشیم! 

سپند امیر سلیمانی هم از بازی کردن در نقش پلیس به عنوان یکی از سخت ترین کارهای بازیگری یاد کرد و از فشارهای بیرونی بابت این نقش و اجبار بر رفتار براساس آن فشارها انتقاد کرد و گفت: در کشور ما با هیچ چیز نمی توان شوخی کرد در حالی که شوخی کردن ومسخره کردن متمایز از همند.

حسام محمودی از بازی در این ژانر را در کنار اساتید و پیشکسوتان و تلاششان برای انتقال نشاط به مخاطبان سخن گفت.

الهام اخوان بازیگر نقش گوهر هم با بیان اینکه نقش گوهر را خیلی دوست داشته گفت: سعی کردم به بهترین نحو این نقش را بازی کنم.

وی با بیان اینکه مردم همانند اما گرفتار معیشت شد اند، آرزو کرد: کاش دوباره سریال هایی با کیفیت های قبلی ساخته شود و فقط صرف اینکه کنداکتور پر شود نباشد و چیزی برای ارائه داشته باشیم. ما این خوراک را به مردم می دهیم و چقدر خوب است که زمان بیشتری برای تولید کارهایمان بگذاریم.

مردم از تلویزیون توقع نمایش سریال کمدی دارند

در پایان این نشست خبری محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی سازمان صداوسیما گفت: ما پس از پخش 18 قسمت نظرسنجی انجام دادیم و دیدیم که سریال با خانمان بیش از دو سریال دیگر تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است. با بررسی حال و هوای مخاطبان پس از شروع پخش سریال ها، متوجه شدیم که سریال باخانمان حال و هوای مخاطب تلویزیون را بهتر کرد.

وی ادامه داد: زمانی که ما نظرسنجی هایی انجام دادیم ۱۲ قسمت به پایان سریال مانده بود و بیشترین مخاطبان را از بین سه سریال شما داشتید و بعد بیگانه ای با من است. از سویی مردم دوست دارند با شما صحبت کنند و در همین یک ساعت پاسخ گوی ۱۳۷ نفر در روابط عمومی سازمان صداوسیما بودید.

رنجبران ادامه داد: من هم معتقدم باید پای کار آمد و سریال های با کیفیت تری ساخت. به این هم کاری نداریم که دوستان در عرصه های دیگر و اینجا فعال باشند، به شرطی که محدودیت مالی کمک کند. داشتن سه سریال روی آنتن سخت است و به زحمت و همت شما این کارها ساخته می شود و ان شاء الله روز به روز کارهای موفق تری را در تلویزیون شاهد باشیم. ما در تلویزیون خلا کمدی داریم و یکی از خواسته های ویژه مردم سریال های کمدی است و دوست دارند یکی از سه سریال هر فصل کمدی باشد. سریال باخانمان دیده شد و در این سریال هم درباره مسائل اجتماعی و هم با زبان طنز با مردم صحبت کردید.

به گزارش فارس سریال باخانمان در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه