English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد؛

چرا اکبر عبدی به نون خ نیامد و بازیگر جایگزینش کیست/پیگیری دو رابطه عاشقانه در فصل سوم نون خ

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون.خ در مورد دلایل غیبت اکبر عبدی و بازیگر جایگزینش، عاقبت ماجرای رقابت عاشقانه سلمان و فریبرز برای ازدواج با شیرین و همینطور نازنین و نورالدین توضیحاتی ارائه کرد.

چرا اکبر عبدی به نون خ نیامد و بازیگر جایگزینش کیست/پیگیری دو رابطه عاشقانه در فصل سوم نون خ

پس از آنکه در حاشیه بازدید برخی از اصحاب رسانه از پشت صحنه فصل سوم سریال نون خ غیبت اکبر عبدی به رغم اعلام قبلی رسانه ای شد، مهدی فرجی تهیه کننده این سریال در مورد این اتفاق به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج گفت: آقای عبدی از بهترین و مفاخر ایران هستند ولی متاسفانه به دلیل عارضه ای که برای ایشان پیش آمد و منجر به عمل قلب باز شد، نتوانستیم که از ایشان دراین فصل استفاده کنیم. بنابراین عملا این توفیق را امسال پیدا نکردیم و امیدواریم که در نوبت های بعدی و فصل های بعدی بتوانیم این افتخار را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اکبر عبدی حتی برای ضبط یک پلان هم حضور نداشته است در مورد دلیل رسانه ای نشدن این اتفاق گفت: ما منتظر تغییر شرایط ایشان و احتمال حضورشان ماندیم اما دیدیم که شدنی نیست و بالاخره روز گذشته، در بازدید اصحاب رسانه از پشت صحنه این سریال و سوالاتی که در این مورد مطرح شد، آنها را در جریان قرار دادیم.

یدالله شادمانی

فرجی در پاسخ به اینکه آیا این تغییر بازیگر منجر به تغییر فیلمنامه شد اظهار داشت: خیر فیلمنامه حفظ شده است اما در نقش مورد نظر که یکی از نقش های اصلی این فصل هم هست، یدالله شادمانی جایگزین اکبر عبدی شده است.

چگونگی نمایش تصاویر مناطق کردنشین سه استان در فصل سوم نون خ

تهیه کننده نون خ در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه اکثر تولید در لوکیشنی حوالی تهران انجام شده است، چگونه مناظر زیبای استان های کرمانشاه، کردستان و بخشی از آذربایجان در این فصل به نمایش گذاشته خواهد شد و آیا پرداختن به این جاذبه ها فراتر از تصاویر تیتراژ خواهد بود گفت: ما تصاویری از منطقه آذربایجان غربی که بخشی از اقوام کرد ایران در آنجا ساکن هستند و همینطور استان های کردستان و کرمانشاه داریم. اگرچه درصدی در این مورد نمی توانیم اعلام کنیم اما به هر حال این تصاویر در سریال وجود دارند و امیدواریم که این تصاویر در دل داستان بیشتر دیده شود.

مهدی فرجی

فصل سوم نون خ چند قسمت است؟

وی در پاسخ به اینکه این فصل چند قسمت خواهد داشت و آیا داستان این فصل در نوروز به پایان می رسد گفت: این سریال 16 یا 17 قسمت خواهد بود که در نوروز 1400 پخش انجام خواهد شد و در انتها قصه این فصل هم به پایان می رسد. پیش بینی ما این است که تصویربرداری کار تا دو سه هفته آینده تمام شود.

نازنین و نورالدین در نون خ با بازی سعید آقاخانی و شقایق دهقان

ادامه ماجراهای عاشقانه فصل دوم

فرجی در پاسخ به سوالی در مورد پایان بندی فصل دوم و داستان خواستگاری سلمان از شیرین که در این فصل مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفته بود گفت: از فصل قبلی ماجرای ازدواج نازنین و نورالدین (با بازی شقایق دهقان و سعید آقاخانی) در فصل سوم هم ادامه خواهد یافت. ضمن اینکه ماجرای رقابت فریبرز با بازی علی صالحی و سلمان که کاظم نوربخش نقشش را بازی می کرد بر سر ازداواج با شیرین با بازی ندا قاسمی هم در این فصل ادامه می یابد که البته در مورد سرانجامش الان نمی توانم توضیحی بدهم.

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک در نون خ

سرنوشت نقش کژال

وی در پاسخ به سوالی در مورد غیبت نقش کژال دختر نسبتا خشن نورالدین با بازی در فصل گذشته گفت: به دلیل اینکه شرایط حضور صبا ایزدپناه بازیگر نقش کژال هنگام تولید فصل دوم مهیا نبود ما اساسا قصه و شخصیت را تغییر دادیم و در این فصل هم کار را با صهبا شرافتی در نقش روناک ادامه خواهیم داد. احتمالا کژال دیگر به داستان نون خ باز نگردد.

نون خ فصل بعدی هم خواهد داشت؟

مهدی فرجی در مورد اینکه آیا فصل های بعدی نون خ تولید خواهد شد گفت: این تصمیمی است که شبکه باید بگیرد اما تصور من این است که ما فصل بعدی نون خ را هم خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه