English

برنامه‌های پنجمین روز سینماحقیقت/ نکوداشت زنده یاد اکبر عالمی

آئین نکوداشت زنده یاد اکبر عالمی مستندساز، پژوهشگر و استاد دانشگاه در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» برگزار می‌شود.

برنامه‌های پنجمین روز سینماحقیقت/ نکوداشت زنده یاد اکبر عالمی

به گزارش خبرگزاری موج، در پنجمین روز از برگزاری چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت  علاوه بر پخش مستندهای مختلف، برنامه‌های متعددی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و لایو صفحه اینستاگرام جشنواره برای علاقمندان پخش می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساعت 17 تا 18:30 هر روز از جشنواره چهاردهم به بزرگداشت و نکوداشت بزرگان عرصه مستند اختصاص دارد. امروز شنبه 29 آذرماه نکوداشت اکبر عالمی مستندساز، مجری، استاد دانشگاه و پژوهشگر نامداردر  برنامه روز پنجم جشنواره برگزار می شود. علاقه مندان برای تماشای برنامه می‌توانند از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و اینستاگرام جشنواره آن را دنبال کنند.

در این آئین، فیلم نکوداشت استاد اکبر عالمی به کارگردانی سمیرا غلام‌زاده پخش می‌شود. همچنین سیف الله صمدیان (عکاس و مستندساز)، دکتر امیرحسن ندایی (پژوهشگر و مستندساز)، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک و مدیر هنری) و امیرحسین سرایی درباره مرحوم عالمی صحبت می‌کنند.

در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت در بخش «فیلم خبر» جشنواره، مستند‌‌های «داغ قره‌باغ»، «رویای آشفته»، «شب‌ها در راه مرغ آتش»، «رضیه و منصور» در ساعت 12:30 تا 14 و مستندهای «آق‌سو»، «پا به توپ»، «حاج ابوالقاسم قناد و پسران»، «سنجاقک‌های برکه‌ی خشک»، «قهرمان»، «ژنرال» در ساعت 14:30 تا 16 تحت عنوان «فیلم خبر» 11 و 16 معرفی و بررسی می‌شوند.

علاوه بر این تلویزیون تیوا و لایو اینستاگرام جشنواره در ساعات 16:30 تا 17 ، 18:30 تا 19، 20:30 تا 21 و 21 تا 22 برنامه‌های ترکیبی دیگری نیز در نظر گرفته که برای علاقمندان به صورت رایگان قابل تماشا است.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم، از ۲۵ آذرماه آغاز شده و تا  ۲ دی ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه