English

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفتند

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با صدور پیام های جداگانه شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفتند.

رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد یاشار نادری ، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی ترور شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

«روز گذشته مدعیان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر بار دیگر خوی وحشیانه خود را به جهانیان نشان دادند تا ‌بار دیگر دانشمندی فقید و یگانه را به شهادت برسانند. شهادتی که شاید مرهمی باشد بر خوی حیوانی دشمنان و خائنان، اما واقعیت چیز دیگری است، عالم شهید، بزرگ‌مرد علوم هسته‌ای و نظامی شهید محسن فخری زاده مصداق بارز این شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ» است که آقا سید مرتضی آوینی جایگاه ایشان را چه خوب تصویر کرد که «هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا تشنه اوست و زمان انتظار می‌کشد تا پای آن شهید بدان کربلا برسد و آنگاه خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی به‌جز شهادت وجود ندارد.»

این‌جانب و همه فعالان عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی این شهادت جان‌سوز را به حضرت بقیه‌الله (ارواحنا الفدا)، رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و عهد می‌بندیم که تا آن زمان که جانی در بدن و نفسی برای پیمودن این راه پرخون داریم بی‌وقفه تلاش نموده و از هیچ‌یک از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و خون شهیدانمان کوتاه نیاییم.»

پیام موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در پی ترور شهید محسن فخری زاده

این گزارش حاکی است موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیز با صدور پیامی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در ترور ناجوانمردانه به دست دشمنان ایران اسلامی را به حضور مقام معظم رهبری و همکاران و شاگردان و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته است.

در این پیام آمده است: شهید فخری زاده زندگی خود را وقف پیشرفت و توان‌افزایی علمی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و فناوری کرده است. بی شک پیشرفتهای شگرف علمی و فناورانه ایران و رسیدن دانشمندان ایرانی به قله های علم و دانش مدیون حضور و مدیریت دانشمندانی چون شهید فخری زاده بوده است و این موضوع کینه و دشمنی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران را به اوج رسانده است.

از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسالت داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه