English

محمد مهدی رحیمیان به موج خبر داد:

حال اکبر عالمی از دیروز بهتر است

رئیس انجمن ملی عکاسان ایران از بهتر شدن وضعیت جسمانی اکبر عالمی نسبت به روز گذشته خبر داد.

حال اکبر عالمی از دیروز بهتر است

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری موج، از چند روز پیش اخباری مبنی بر ابتلای اکبر عالمی، مستند ساز، مدرس و مولف حوزه سینما و عکاسی به کوید 19 منتشر شد و حال عمومی او چندان خوشایند توصیف نمی شد.

در همین ارتباط از محمدمهدی رحیمیان رئیس انجمن ملی عکاسان ایران، در مورد وضعیت جسمانی و حال این عضو هیات موسس انجمن ملی عکاسان ایران به خبرگزاری موج گفت: واقعیت این است که در این شرایط، به جز پیگیری حال ایشان کار دیگری از دست ما برای این استاد گرانمایه بر نمی آید. اما در آخرین اطلاعاتی که در مورد وضعیت ایشان کسب کرده ایم، امروز حال عمومی دکتر عالمی از دیروز بهتر است.

وی افزود: سطح پلاکت خون خوب و درصد اکسیژن خون هم خوب گزارش شده است. البته ایشان کماکان در بیهوشی (کما) ب سر می برند و ممکن است که این پایداری شرایط موقت باشد.

شایان ذکر است که پیش از این، اردشیر عالمی فرزند اکبر عالمی خبر ابتلای اکبر عالمی و دستیارانش به کرونا به هنگام مراجعه به بیمارستانی برای ساخت یک مستند را رد کرد و از سلامتی گروه فیلمبرداری و منفی شدن نتایج آزمایش آنها خبر داده بود. 

اکبر عالمی که در دهه ۷۰ مجری و کارشناس برنامه هنر هفتم بود، رشته رادیو تلویزیون را در دانشکده هنرهای دراماتیک خواند و کارشناسی‌ارشد را در رشته سینما از دانشگاه تربیت مدرس گرفت. سپس مدرک دکترای سینما را از کشور انگلیس اخذ کرد و به ایران بازگشت. وی استاد دانشگاه تربیت مدرس و کارگردانی است که غالب کارهای وی در ژانر مستند عرضه شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه