English

واکنش داروغه زاده به دبیری طباطبائی نژاد

ابراهیم داروغه زاده با بیان اینکه بار سنگین مسئولیت از دوشش برداشته شده، از اهالی سینما و خبرنگاران سینمایی حلالیت طلبید.

واکنش داروغه زاده به دبیری طباطبائی نژاد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، ابراهیم داروغه زاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به حکم دبیری سی و نهمین جشنواره فجر واکنش نشان داد. متن پیام دبیر سه دوره پیشین جشنواره ملی فجر به این شرح است:

"امروز با حکم دکترانتظامی دوست و برادر خوبم سید محمد مهدی طباطبایی نژاد مسئولیت دبیری سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را پذیرفتند و این بار مسئولیت سنگین از دوش من برداشته شد. سه دوره پیاپی افتخار خادمی اهالی نازنین سینما را در دبیرخانه فجر بر عهده داشتم.

در این سالها آنچه سختی ها و مرارت های دبیری جشنواره را به شیرینی تبدیل می کرد همنشینی و مصاحبت با ده ها فیلمساز و سینماگر عزیزی بود که یا به عنوان داور و هیأت انتخاب در کنارشان بودم یا با فیلم های خوبشان گرمابخش بزرگترین رویداد سینمایی ایران بودند.

از همه سینماگران و خبرنگاران سینمایی که در این سه سال بیشترین لطف و محبت را به بنده داشتند و من را در جمع خود به گرمی پذیرفتند سپاسگزارم و اگر قصوری ناخواسته از طرف بنده و تیم اجرائی جشنواره سر زده از همه حلالیت میطلبم.

قدر دان آقایان حیدریان و انتظامی که اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را بر عهده بنده گذاشتند هستم.

در پایان از مدیران عزیز اجرائی جشنواره که بیشترین لطف و محبت را به من داشتند و با زحمات شبانه روزی و با کمترین چشمداشت مالی با تمام وجود در خدمت جشنواره بودند تشکر می کنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار 

تو خشنود باشی و ما رستگار"

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه