English

پوریا رحیمی‌ سام به فیلم سینمایی زالاوا پیوست

پوریا رحیمی‌سام بازیگر سریال کرگدن به فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری پیوست.

پوریا رحیمی‌ سام به فیلم سینمایی زالاوا پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، پوریا رحیمی‌سام به فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری پیوست گفتنی است این فیلم سینمایی هم‌اکنون روزهای پایانی پیش تولید را سپری می‌کند. پیش از این حضور نوید پورفرج در «زالاوا» قطعی شده بود.

طرح و فیلم‌نامه‌ «زالاوا» در سال ۲۰۱۹ در بازار آسیایی فیلم هنگ‌کنگ از میان آثار متقاضی از ۲۱کشور در مرحله‌ داوری نهایی قرار گرفت و سرانجام موفق شد جایزه‌ حمایت HAF را که از سوی Kofic ( خانه‌ی فیلم کره‌جنوبی) اهدا می‌شود، دریافت کند.

این فیلم‌ سینمایی به نویسندگی ارسلان امیری، تهمینه بهرام و آیدا پناهنده، به تهیه‌کنندگی روح‌الله و سمیرا برادری در طوبی فیلم تهیه می‌شود.

«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‎این سینماگر پیش از این به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییزنیکایدوها» همکاری داشته و کارگردانی مستندهایی چون «زمین ناآرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون «ویلایی‌ها»، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • گلنار

    ارسلان امیری فیلم ضد کردی به اسم زالاوا به شکل غیر واقعی ساخته و بعد از این که جایزه ها از دستش می افته زمین و بعد از این که جایزه ها را از زمین براش بر می دارند و بعد از این سوتی ، ارسلان امیری می گه این جایزه را به مردم کرد تقدیم می کنم این واقعا خیلی مسخره است که تو به قوم کرد در فیلمی که ساختی توهین کنی و بعد جایزه را به همان قوم تقدیم کنی .
    بازی هدی زین العابدین خیلی بد بود و اصلا مثل زن کرد نبود و فقط لباس کردی به تنش کرده بودند.
    قیافه هدی زین العابدین مثل زنهای چینی ژاپنی است و می بایست نقش زن چینی را بازی می کرد .
    اصلا هدی زین العابدین بازیگر خوبی نیست .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه