English

ترانه‌های نیمای هرمزگان در نیاوران شنیده می‌شود

ناصر منتظری خواننده و نوازنده موسیقی برای اولین بار در فرهنگسرای نیاوران منتخبی از آثار خود را برای علاقه مندان اجرا می کند.

ترانه‌های نیمای هرمزگان در نیاوران شنیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر منتظری که تاکنون دو آلبوم «روزن رفته» و «چی چکا» را با ترانه های ابراهیم منصفی منتشر کرده، برای اولین بار ۲۷ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.

این خواننده و نوازنده گیتار که طی دو سال گذشته دو اثر را با گویش بندرعباسی منتشر کرده است، یکشنبه ۲۷ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های «روزن رفته» و «چی چکا» را اجرا می‌کند که تمام ترانه های این دو اثر از ابراهیم منصفی ترانه سرای جنوب انتخاب شده است.

این هنرمند با وجود آنکه تاکنون در کشورهایی چون اسپانیا، سوئد کنسرت داشته و اجراهایش مورد استقبال واقع شده اما برای اولین بار در ایران به اجرای کنسرت می پردازد.

ناصر منتظری این روزها در آستانه ۴۰ سالگی است و موسیقی را به صورت تجربی در بندرعباس از سن ۲۰ سالگی آغاز کرده است. وی علاقه زیادی به کارهای منصفی دارد؛ به گونه ای که آلبوم آینده اش هم بر ترانه های این هنرمند متمرکز است.

او سعی کرده در انتخاب ترانه ها و چگونگی آهنگسازی و بیان ترانه دقت لازم را داشته باشد تا کارهایش دچار پرگویی و ناهمگونی میان موسیقی و ترانه نباشد و یک فضای مناسب با احوالات شخصی خودش پدید آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه