English

سینمایی نیمه بلند زاغچی به تدوین رسید

فیلم سینمایی نیمه بلند زاغچی به تهیه کنندگی و کارگردانی سروش حسین‌جانی با اتمام فیلمبرداری درتهران، به مراحل فنی رسید.

سینمایی نیمه بلند زاغچی به تدوین رسید

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی نیمه بلند زاغچی به تهیه کنندگی و کارگردانی سروش حسین‌جانی که مدتی پیش و در تهران کلید خورده بود، به تازگی در منطقه دروازه غار تهران به پایان رسید.

این فیلم سینمایی که در ژانر درام اجتماعی و با موضوعی خاص که روند چگونگی شرایط نوجوانان را برای ادامه بقا و درگیری هایی برای زنده ماندن به تصویر میکشد؛ به یکی از مهم ترین معضلات مناطق جنوب تهران می پردازد‌.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی زاغچی  آمده است:

نوجوانی ۱۶ ساله برای حفظ موقعیت خانوادگی خود و فرار از فقر برای هدفی خاص جان خود را به خطر می اندازد، در صورتی که وارد یک بازی خطرناک شده و راهی جز نابودی ندارد....

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: حمید مهین دوست، مسعود بهارلو ، کامبیز بنان، لیلا بوشهری، مهیار راحت طلب، قیس سپهری ،زهرا نامور، علی ابدالی، حافظ اسمی خانی، فردین قلی زاده و با معرفی وحید نیکراد به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل زاغچی عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سروش حسین جانی، نویسنده: شیما محمد بیگی، مدیر تولید: سعید هاشمی مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتویی، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، منشی صحنه: آذر تجلی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه و لباس: رها داد خواه، مدیر تدارکارت: محسن گوهر شناس، دستیار و برنامه ریز: حمید باب الحوائجی، عکاس و فیلمبردارپشت صحنه: علی شجاعی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی