English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وو رییس سازمان صدا و سیما درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفتند

سید عباس صالحی، عبدالعلی علی عسکری و علیرضا تابش در پیام هایی جداگانه در گذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وو رییس سازمان صدا و سیما درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما و همچنین علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد فارابی در پیام هایی جداگانه درگذشت محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفتند.

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت محمدعلی کشاورز

این گزارش حاکی است در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

"خبر درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر  استاد محمدعلی کشاورز موجب تاثر شد. مردم هنردوست کشورمان سالیان متمادی، شاهد نقش آفرینی های کم نظیر او در سینما، تئاتر و تلویزیون بودند و خاطره جمعی ما هرگز نام او را از یاد نخواهد برد. 

اینجانب فقدان این هنرمند  بزرگ را به خانواده ایشان، جامعه هنری و عموم هموطنان تسلیت می گویم و از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای آن عزیز از دست رفته و صبر و بردباری بازماندگان محترم را خواستارم."

پیام رییس رسانه ملی 

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن کامل  پیام عبدالعلی علی عسکری به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یکی از چهره‌های ماندگار عرصه هنر کشور استاد محمدعلی کشاورز را که از ستارگان سینما، تئاتر و تلویزیون بود و مردم با نقش‌های تاریخی او خاطره‌های بسیار دارند تسلیت عرض می‌کنم.

"پدر سالار" دوست داشتنی مخاطبان تلویزیون در آخرین روزهای بهار ۹۹ از این کره خاکی خداحافظی کرد، اما با نقش آفرینی ماندگار خود در چهل و پنج فیلم سینمایی، سی و هشت سریال تلویزیونی و ده‌ها تئاتر و تله تئاتر همواره در قلب و جان مردم ایران باقی خواهد ماند.

از درگاه خداوند تعالی برای آن چهره ماندگار علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری

رییس سازمان صدا و سیما"

پیام مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در سوگ استاد محمدعلی کشاورز

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در پیام علیرضا تابش آمده است:

"انالله و انا الیه راجعون

صفای نفس، خلوص، تواضع و فروتنی استاد فقید مرحوم «محمدعلی کشاورز» میراث مانایی است از هنرمندی که با شرافتش، در گنجینه هنرهای نمایشی این آب و خاک، چون دُرّی نایاب، تابنده خواهد ماند.

فقدانِ این چهره بی مانند و ماندگار هنر را به تمامی هنردوستان ایران زمین، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و برای روح بزرگ این هنرمند پیشکسوت، علو درجات را از درگاه خداوند متعال آرزومندم."

مراسم تشییع و تدفین

«محمدعلی کشاورز» بازیگر سینمای ایران بعد از مدت‌ها تحمل بیماری صبح امروز ۲۵ خرداد ۹۹ در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کشاورز با نشان درجه یک فرهنگ و هنر، جزو حلقه پنج نفره بازیگران مرد ماندگار تئاتر و سینمای ایران - در کنار علی نصیریان، زنده‌یاد جمشید مشایخی، زنده‌یاد داود رشیدی و زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی- بود و بازی در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و ۳۰ سریال تلویزیونی را از خود به یادگار گذاشت.

مراسم تشییع و تدفین استاد فقید محمد علی کشاورز ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه در محل قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه