English

انتقاد رابرت دنیرو از عملکرد دولت آمریکا در مقابله با کرونا

بازیگر مطرح هالیوود از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا در آمریکا انتقاد کرد.

انتقاد رابرت دنیرو از عملکرد دولت آمریکا در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ددلاین، رابرت دنیرو بازیگر مطرح هالیوود همواره انتقادهای تند و تیزی علیه دولت دونالد ترامپ مطرح کرده است. 

دنیرو به تازگی مصاحبه جدیدی داشته و در ابراز نظراتش کاملا بی پرده بود، اما وقتی زمان نام بردن اسامی مسئولان شد، با احتیاط عمل کرد. او در حالی که اقدامات فرماندار نیویورک را تحسین کرد، گفت:‌ای کاش مردم زودتر واکنش نشان می‌دادند. آنها به اندازه کافی هشدار داشتند. چرا که فکر می‌کنم اگر این اتفاق می‌افتاد و آنها زودتر واکنش نشان می‌داند، ما در این شرایط و در این مرحله از همه گیری ویروس کرونا نبودیم.

زمانی که از این بازیگر پرسیده شد که حال و هوای اکنون شهر را با بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر مقایسه می کند؟گفت: کاملا شبیه هم هستند. به جز اینکه انگار در حال تماشای آن در یک فیلم سینمایی هستیم و این موضوع خیلی زود اتفاق افتاد.

او ادامه داد: خیلی غیر قابل باور است که هر شهر بزرگ در جهان را ببینید که کاملا خالی شده است. شما تنها می‌توانید این را در فیلم‌ها ببینید، ولی اکنون در حال روی دادن است.

گفتنی است او که قرار است در فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کند، به همراه لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر دیگر، این اثر چالشی را به راه انداختند تا هوادارانشان با کمک به صندوق‌های امداد مربوط به ویروس کرونا و تامین غذا فرصتی را برای بازی افتخاری و کوتاه در این فیلم سینمایی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه