English

محسن سلیمانی در گفتگو با موج مطرح کرد:

طراحی پوستر برای ادای دین هنرمندان به شهدای سلامت+متن کامل فراخوان

دبیر فراخوان پوستر شهدای سلامت، دومین رویداد کرونایی خانه خوبان، در مورد جزئیات این فعالیت توضیحاتی ارائه کرد.

طراحی پوستر برای ادای دین هنرمندان به شهدای سلامت+متن کامل فراخوان

محسن سلیمانی دبیر فراخوان «پوستر شهدای سلامت» در مورد انتشار این رویداد به خبرنگار تجسمی خبرگزاری موج گفت: این فراخوان در راستای مسئولیت مدنی و اجتماعی که بر دوش همه هست منتشر شده است. در واقع احساس مسئولیت اجتماعی هنرمندان بیشتر از سایر اقشار جامعه است چرا که ما خود را تحت تاثیر و مدیون جامعه می دانیم. بنابراین ما به عنوان طراحان گرافیک اگر بخواهیم دینمان را به جامعه ادا کنیم، آنچه که از دستمان بر می آید از طریق حرفه‌مان است.

وی افزود: روندی که در « خانه خوبان » در پیش گرفته از سال گذشته شروع شده و در چند رویداد و اتفاق در کنار مردم بوده است. در همین بحران کرونا اولین کار خود را با عنوان «دوباره ایران» انجام دادیم و این دومین فعالیت ما است که با موضوع شهدای سلامت و عزیزانی که جانشان را در این راستا گذاشته اند انجام می شود.

این هنرمند ادامه داد: این بار فراخوان را گسترده تر دیده ایم و از همه بزرگان عرصه گرافیک خواسته ایم که این فراخوان را با نام خود منتشر کنند واز علاقمندانشان بخواهند تا در این رویداد مشارکت کنند. اگر فراخوان را ببینید متوجه می شوید که این فراخوان با امضای یک نفر نیست بلکه دوست داشتیم که هر هنرمندی امضای خودش را پای آن گذاشته و نسبت به انتشارش اقدام کند. این نشان دهنده این است که همه دل در گرو میهنمان و این عزیزانی که جانشان را در راه سلامت مردم و جامعه فدا کرده اند دارند و این معطوف به یک نفر نیست.  

وی که دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره تجسمی فجر  نیز بوده، افزود: خوشبختانه من دیده ام که این فراخوان در فضای مجازی بازنشر زیادی داشته است؛ حتی دوستان هنرمندی در رشته های دیگر هنری از جمله موسیقی را دیده ام که اقدام به انتشار این فراخوان کرده اند و شاید خود طراح نباشند اما حتی کسانی که آن را نشر می دهند، خواسته اند ثابت کنند که همراه، به یاد و قدرشناس این شهدا و کسانی که در این راه جانفشانی می کنند هستند.

محسن سلیمانی تاکید کرد: در انتخاب آثار هیچ محدودیت سبکی وجود ندارد و هر فردی با هر سبکی که مایل به طراحی پوستر ش هست امکان ارسال اثر دارد. این یک فراخوان عام است که دوست داریم همه در آن به هر طریق ممکن اعم از طراحی پوستر یا اطلاع رسانی شرکت داشته باشند بنابراین هرکسی به نوبه خودش دستی بر آتش دارد تا بتوانیم قدردانی خود را نسبت به کسانی که شبانه روزی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا تلاش می کنند را نشان بدهیم.

متن فراخوان

فرهیخته گرامی

نزدیک به دو ماه اخیر سفیدپوشانی که وظیفه خطیر صیانت از حوزه سلامت ملت ایران را برعهد داشته و در نبردی جانانه به مصاف کرونا ویروس رفته و در این راستا جان به جان آفرین تسلیم نموده اند، در فضایی کاملا متفاوت «مظلومانه »به شهادت رسیدند و «غریبانه» به خاک سپرده شدند.

غم فراق پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان و محروم شدن جامعه از خدمات حیاتی آنان  از یک طرف و خاکسپاری غریبانه و مملو از غم و اندوه فراوان آنان به سان کوهی از آلام، قلب انسان های قدر شناس این سرزمین را به درد و تالمی بی سابقه درآورده است.

 امیدواریم در برپایی نمایشگاه طراحی پوستر شهدای سلامت، که به پاس قدرشناسی و پایبندی به اهداف این عزیزان وعشقشان برگزارمیکنیم، یاریگرمان باشید.

این فراخوان باحضور و حمایت شما معنا پیدا می کند.

لطفا همراه ما باشید و دوستان خودرا به این نمایشگاه دعوت کنید.

با احترام مجدد

محسن سلیمانی

شیوه ارسال

 ابعاد ارائه شده برای پست اینستاگرام

-  اندازه 1080*1080 پیکسل با سیستم رنگی RGB/ فرمت jpg

ابعاد ارائه شده برای استوری اینستاگرام

- اندازه 1920*1080 پیکسل با سیستم رنگی RGB/ فرمت jpg

ابعاد ارائه شده برای گالری شهری

- اندازه 70*100 سانتی متر با کیفیت dpi 300 ،CMYK فرمت jpg

( به صورت عمودی)

نام فایل را به صورت NAME.SURNAME01.jpg ذخیره کنید.

اثر خود را  بصورت فایل  zip یا rar درآورده و به آدرس

 Tehran.GraphicStudio@gmail.comارسال نمایید.

برای هماهنگی بیشتر باشماره  09303982454 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است از نمایش آثاری که کیفیت لازم را نداشته باشند معذوریم.

مهلت ارسال آثار 15 اردیبهشت

نام و نام خانوادگی:

تعداد آثار ارسالی:                                      

نشانی:                                                               

 ایمیل:

شماره تماس: 

آدرس اینستاگرام:

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه