English

جزئیات سری جدید برنامه رنگین کمان اعلام شد

تهیه کننده برنامه «رنگین کمان» گفت: در سری جدید برنامه «رنگین کمان» به سراغ دانش آموزان رفتیم. یعنی گروه سنی ۷ تا ۹ سال که به عنوان شرکت کننده به برنامه «رنگین کمان» می‌آیند.

جزئیات سری جدید برنامه رنگین کمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سری جدید برنامه رنگین کمان کاری در ایام الله دهه فجر به تهیه کنندگی پیمان نور اسماعیلی از امروز سه شنبه (۱۵ بهمن ماه) ساعت ۱۵ روی آنتن از  شبکه پنج سیما خواهد رفت.

نور اسماعیلی تهیه کننده «رنگین کمان» در توضیح این برنامه گفت: فصل جدید برنامه «رنگین کمان» از سه قسمت کلی فضای استودیویی برنامه، محله چگونه چی؟ و انیمیشن‌های برنامه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: رویکرد این برنامه آموزشی است و موضوع کلی آن چگونگی زندگی و تعاملات در محله و اجتماع هست و تلاش شده بر فضای آموزشی مبتنی با خلاقیت و اکتشاف متن‌ها نوشته شود.

نور اسماعیلی توضیح داد: در سری جدید برنامه «رنگین کمان» به سراغ دانش آموزان رفتیم. یعنی گروه سنی ۷ تا ۹ سال که به عنوان شرکت کننده به برنامه «رنگین کمان» می‌آیند.

* خاله قاصدک مجری «رنگین کمانی ها»

تهیه کننده برنامه «رنگین کمان» در ادامه توضیح داد: یکی از آیتم‌های این برنامه محله چگونه چی؟ است در این قسمت قرار است کشف برای شرکت کنندگان برنامه اتفاق بیفتد و گاهی هم یک فضای فانتزی ساده برای ایجاد احساس زندگی (به سبک بزرگ ترها) و شناخت مشاغل و کار‌ها و ... برای بچه‌ها تداعی شود.

* چی، چرا و بزرگخوان

برنامه «رنگین کمان» با اجرای خاله قاصدک (مریم وطن پور) و صدا پیشگی شیوا رضوی پور (عروسک چی) و امیر ابوالقاسمی (بزرگخوان) روی آنتن می‌رود. سرپرست نویسندگان برنامه ندا کشاورز است که با سردبیر و مدیر گروه محتوای برنامه سارا سلیمی نمین در ایجاد فضایی شاد و علمی همکاری می‌کند.

* انیمیشن‌های درخواستی در رنگین کمان

نور اسماعیلی با اشاره به قسمت انیمیشن‌های برنامه یاد آور شد: سعی کردیم از مجموعه‌های انیمیشن جدید استفاده کنیم، ولی در روز‌های اول برنامه زیر نویس‌هایی خواهیم داشت مبنی بر اینکه بچه‌ها چه انیمیشن‌هایی را دوست دارند و بنا بر نظر آن‌ها چیدمان انیمیشن‌ها رو تغییر خواهیم داد.

سری جدید برنامه «رنگین کمان» از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه پخش می‌شود. پخش این برنامه روز‌های سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه ساعت ۱۵ خواهد بود و روز‌های جمعه منتخب این برنامه پخش می‌شود و سه روز ابتدایی هفته (شنبه، یکشنبه و دوشنبه) برنامه تکرار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی