English

ساعت پخش برنامه مشق دو مشخص شد

برنامه مشق دو ساعت ۱۷:۱۰ روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

ساعت پخش برنامه مشق دو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت آغاز دهه فجر و مصادف با جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه مشق دو  از شبکه دو سیما پخش می شود.

«مشق دو» برنامه ای است بر مبنای تعامل که مخاطب اصلی خود را نوجوانان قرار داده است و با موضوعاتی همچون اخلاق، خودباوری، امید، عقلانیت، استعداد، عزت و ... تولید شده است.

«تریبون آزاد نوجوانی» و «نظر شما» از جمله آیتم های این برنامه است.

«مشق دو» با شعار «گام های کوچک امروز، نقش بزرگ فردا» سعی دارد که نظرات و صحبت های نوجوانان را به مردم و مسئولان منتقل کند و با هدف تریبونی برای ارائه نظرات نوجوانان تولید شده است.

این برنامه به مناسبت دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۷:۱۰ روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

این برنامه کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که به تهیه کنندگی اشکان حاجی عبدالهی، کارگردانی مصطفی رضایی و اجرای محسن قره شیخلو از امروز همزمان با آغاز دهه فجر روانه آنتن می شود و تا ۲۲ بهمن پخش آن ادامه خواهد داشت.

امیر فتاحی، محمد ذکاوت، محمد مرادی، علی عبدالهی، سجاد فخرایی، محمد مهدی کرباسیون، محمد جواد کشانی، حسین عباسی، یاسر جمال بافقی، محمد فرجاد، محمد حسین کرباسیون، ساناز احسانی، کوثر سنجریان، زهرا محبوب، فیروزه اشرفی، فرزین زینالی، محمد صادق تربتیان، متین عمیدی، محمد احمدی، رضا کاظمی جهرمی، محمدرضا کشکولی و شقایق رحیمی از جمله عوامل آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی