English

دو انتصاب جدید در سیما؛

دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت و رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شدند

با حکم معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی و محمدمهدی قاسمی به سمت دبیر ستاد سیاستگذاری جمعیت این معاونت منصوب شد.

دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت و رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سیما؛ با حکم مرتضی میرباقری معاون سیما، سیدجواد مرادی به سمت رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما منصوب شد.

بر اساس این حکم؛ پژوهش های بنیادی، کاربردی و برنامه ای تلویزیونی؛ سیاست گذاری و برنامه ریزی محتوایی؛ نظارت، ارزیابی و ارزش یابی برنامه ها، شبکه ها و مراکز تولیدی با هدف مدیریت پیام از ماموریت های رییس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما است.

همچنین در حکم معاون سیما خطاب به مرادی بر طراحی و تدوین «منظومه گفتمانی مدیریت پیام» سیما؛ تدوین سیاست های محتوایی برنامه های سیما، فرآیند بررسی و تطبیق طرح برنامه های تلویزیونی با برنامه مصوب و صدور مجوز تولید؛ ارزیابی مستمر و منظم برنامه های سیما و ارائه نتایج به همراه راه کارهای لازم به معاونت، شبکه ها و مراکز مربوطه تاکید شده است.

گفتنی است پیش از این مرادی سرپرستی این مرکز را عهده دار بود.

انتصاب «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» معاونت سیما

این گزارش حاکی است دکتر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در حکمی محمدمهدی قاسمی را به سمت «دبیر ستاد سیاست گذاری جمعیت» این معاونت منصوب کرد.

در این حکم با تاکید بر ظرفیت گسترده رسانه ملی در پیشبرد و تحقق سیاست های جمعیتی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، آمده است: شایسته است این ستاد با بهره گیری از تمامی ظرفیت های رسانه ملی، ضمن تشکیل دبیرخانه منسجم و کارآمد، ارتباط و هماهنگی بیشتری با واحدهای ذیربط درون و بیرون  سازمانی داشته باشد.

همچنین برنامه ریزی و تدوین راهبردهای رسانه ای متناسب جمعیتی حول محورهای منویات مقام معظم رهبری، هماهنگی و سازماندهی شبکه ها و مراکز برنامه ساز سیما و نظارت بر اجرای برنامه های تدوین شده جمعیتی، از دیگر مواردی است که در این حکم به آن تاکید و اشاره شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه