English

تصویربرداری مسابقه خانه ما در سواحل خلیج فارس

مسابقه خانه ما قرار است در سری جدید خود در بوشهر ساخته شود.

تصویربرداری مسابقه خانه ما در سواحل خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج،  برنامه خانه ما با گذشت ۸ فصل در شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، رشت، تبریز، شیراز و مشهد این بار به سواحل خلیج فارس رفته و در بوشهر ساخته خواهد شد.

این مجموعه برای اولین بار در ساحل جنوب کشور ضبط می شود و جاذبه های توریستی، فضای خلیج فارس و سبک زندگی ویژه مردم در کنار دریا را به تصویر می کشد.

این بار هم رقابتی سخت بین خانواده های شرکت کننده ایجاد شده و سه خانواده جنوبی برای یک ماه زندگی با بودجه محدود و به سرانجام رساندن ماموریت های مختلف تلاش می کنند.

فصل هشتم «خانه ما» که تاکنون ۲ قسمت از آن روانه آنتن شده نیز در شهر مشهد می گذرد و جمعه ها ساعت ۱۹ و شنبه ها ساعت ۱ بامداد، ۹ صبح و ۱۵ از شبکه نسیم پخش می شود.

عوامل «خانه ما» عبارتند از کارگردان: سیداحسان عمادی و امین کفاش‌زاده، طراح و مشاور کارگردان: حسام اسلامی، تهیه‌کننده: حسین افشار، مدیر تولید و برنامه‌ریز: محسن مرادی، گروه فیلمبرداری: محمد رحیمی، هادی داوودی، علی‌اکبر عطایی و حسن ناحی، صدابرداران: سیوان محمودی و علیرضا سمرقندی و کارگردان پشت صحنه: حامد وقاری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج، تهیه شده در استودیو نوبین.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه