English

گل محمدی:

تولید ۱۰۰ قسمت از برنامه اعجوبه ها را به شبکه تعهد داده ایم

تهیه کننده برنامه اعجوبه ها در پاسخ به اینکه این مسابقه تا چند فصل ادامه خواهد داشت، گفت: فعلاً تولید ۱۰۰ قسمت را به شبکه تعهد داده ایم که آن را در چند فصل تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

تولید ۱۰۰ قسمت از برنامه اعجوبه ها را به شبکه تعهد داده ایم

به گزارش خبرگزاری موج، گل محمدی، تهیه‌کننده برنامه اعجوبه‌ها  با تاکید بر اینکه این مجموعه تا ۱۰۰ قسمت ادامه دارد، از برنامه ریزی برای آینده اعجوبه‌هایی که به این برنامه می‌آیند خبر داد.

گل محمدی درباره اینکه آیا قبل از تولید این برنامه تصور می‌کردید «اعجوبه ها» فقط با پخش ۱۲ قسمت به پرمخاطب‌ترین برنامه سیما تبدیل شود، اظهار کرد: راستش خیر. ما تمام تلاشمان را از روز اول کردیم تا برنامه‌ای برای مردم بسازیم. این موفقیت هم لطف خدا بود و خوشحالیم که مردم کار را دوست داشتند و برنامه را دیدند.

وی درباره ادامه مسیر «اعجوبه ها» گفت: بار سنگینی بر دوشمان است. وضعیتمان مثل هل دادن یک گوی بزرگ در مسیر سربالایی است. هرچقدر بالا می‌رویم، هل دادن این گوی سخت‌تر خواهد شد و اگر لحظه‌ای خسته شویم گوی بر می‌گردد و از روی ما رد خواهد شد. بنابراین باید هر لحظه بیشتر تلاش کنیم و خسته نشویم.

تهیه کننده «اعجوبه ها» در پاسخ به اینکه این مسابقه تا چند فصل ادامه خواهد داشت، اعلام کرد: فعلاً تولید ۱۰۰ قسمت را به شبکه تعهد داده ایم که آن را در چند فصل تقدیم مخاطبان خواهیم کرد.

گل محمدی در پاسخ به اینکه آیا پس از پایان مسابقه هم به فکر بچه‌هایی که در برنامه خوش می‌درخشند هستید، تاکید کرد: بله. به صورت مفصل برنامه داریم. حتی به اعجوبه‌هایی که نمی‌توانند وارد برنامه شوند، هم فکر کرده ایم. ارتباط با آن‌ها ادامه خواهد داشت و تا جایی که در توانمان هست، به آینده درخشانشان کمک خواهیم کرد.

فصل اول «اعجوبه ها» به کارگردانی رضا مهرانفر با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و دوشنبه و سه شنبه‌ها ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه