English

مهمانان این هفته برنامه چهل تیکه مشخص شدند

برنامه تلویزیونی چهل تیکه این هفته میزبان مهمانان هنرمند کشورمان است.

مهمانان این هفته برنامه چهل تیکه مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج،  برنامه چهل تیکه سه شنبه شب ۳ دی‌ماه ۹۸، میزبان هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده کتاب قصه‌های مجید خواهد بود.

برنامه چهل تیکه

کتاب «قصه‌های مجید» که اوایل دهه ۶۰ نوشته شده بود، یک دهه بعد توسط کیومرث پوراحمد مورد اقتباس قرار گرفت و مجموعه تلویزیونی با همین عنوان از روی آن ساخته شد که در اوایل دهه ۷۰ مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

برنامه چهل تیکه

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را سه شنبه هر هفته آغاز و تا جمعه ادامه می‌دهد. در روز چهارشنبه هم «چهل تیکه» میزبان «امیرحسین صدیق» خواهد بود؛ سپس در روز پنج شنبه بار دیگر میزبان یکی از اهالی هنر بازیگری خواهد شد و این فرد «امیر نوری» است. آخرین مهمان این هفته چهل تیکه «برزو ارجمند» بازیگر تلویزیون و سینما خواهد بود.

برنامه چهل تیکه

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

برنامه چهل تیکه

«چهل تیکه» هر هفته از سه شنبه تا جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» بر خلاف شب‌های پیشین که در ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رفت؛ این بار در ساعت ۲۲ میزبان خانه‌های مخاطبان شبکه نسیم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه