English

بازیگران مهمان ویژه برنامه شب یلدای شبکه چهار معرفی شدند

رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیان‌فر از ساعت ۲۲ روز شنبه (۳۰ آذر ماه) مهمان برنامه انار و برف می شوند.

بازیگران مهمان ویژه برنامه شب یلدای شبکه چهار معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج، ویژه برنامه‌ شب یلدای شبکه چهار سیما  با نام انار و برف از ساعت ۲۲ روز شنبه (۳۰ آذر ماه) به طور زنده با اجرای رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیان‌فر روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کنندگی ویژه برنامه «انار و برف» را امین اشرفی، تهیه‌کننده «شب تئاتر» از مجموعه ی شب‌های هنر بر عهده دارد و قرار است یک شب نشینی با طعم فرهنگ و هنر را برای مخاطبان خود تدارک ببیند.

به گفته اشرفی، در این برنامه خوانندگان، بازیگران و شخصیت‌های شناخته‌شده عرصه‌های مختلف مهمان این ویژه‌برنامه یلدایی خواهند بود.

اشرفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این برنامه گفتگو و دورهمی رابعه مدنی، آفرین عبیسی و صدیقه کیان‌فر است که مخاطبان خاطرات بسیاری را با کارهای رادیویی و تلویزیونی این هنرمندان دارند.

وی افزود: نقالی گری و شاهنامه خوانی کودکان به صورت زنده در استودیو، میز شعر با اجرای محمد اکرامی‌فر و اجرای موسیقی با اشکان کان گری از خوانندگان جوان کشورمان از دیگر بخش‌های ویژه برنامه یلدایی شبکه چهار با عنوان «انار و برف» است.

اشرفی در پایان گفت: پخش گزارش‌های مردمی مرتبط با آیین شب چله، گزارشی از تئاتر روی صحنه «بوقلمون»، آیتمی تولیدی درخصوص شب یلدا با اجرای عبدالمهدی مستکین از جمله بخش های تولیدی است که برای این ویژه برنامه در حال آماده سازی است.

برنامه انار و برف کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که روز شنبه، ۳۰ آذر ماه از ساعت ۲۲ پخش آن آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی