English

برگزاری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر در نمایشگاه بین ­المللی تهران

مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دوازدهمین جشنواره­ هنرهای تجسمی فجر در نمایشگاه بین ­المللی تهران جدید خبر داد.

برگزاری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر در نمایشگاه بین ­المللی تهران

به گزارش خبرگزاری موج، هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی و رئیس دوازدهمین ‌ جشنواره هنرهای تجسمی فجر ، درباره مکان برگزاری این دوره از جشنواره اظهار کرد: دوازدهمین دوره جشنواره این امکان را فراهم می‌کند تا عرصه­‌های مختلف هنرهای تجسمی با گستردگی‌ خود در فرم و محتوا گردهم جمع ‌شوند. این گردهمایی که در سال­‌های اخیر به لحاظ ساختاری وسیع‌­تر شده است، نیازمند فضایی برای برپایی بود که ‌پاسخ­گوی تنوع، خلاقیت و رویکردهای جشنواره باشد.‌

وی ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار تلاش کردیم که فضای برپایی جشنواره را از آن مکان­‌های همیشگی خارج کنیم تا امکان معرفی ظرفیت‌های هنرهای تجسمی جلوه­ بیشتری پیدا کند؛ از این‌ رو با رایزنی­‌های متعدد، توانستیم این دوره ‌از جشنواره را به نمایشگاه بین‌­المللی تهران ببریم. 

جشنواره تجسمی فجر

مظفری با بیان اینکه این دوره از جشنواره از 23 تا 30 بهمن‌­ماه 1398 در نمایشگاه بین­‌المللی تهران به صورت متمرکز در تمامی بخش­‌ها برپا ‌می‌­شود، گفت: بخش مسابقه­ طوبای زرین، بخش چارسوی هنر با حضور تعدادی از گالری‌­ها و بخش کیوریتال در مجموعه نمایشگاه بین‌­المللی برپا می­‌شوند و هنرمندان تجسمی در کنار یکدیگر قرار می‌­گیرند.

هویت بصری دوازدهمین جشنواره­ هنرهای تجسمی فجر و پوستر فراخوان آن توسط کیانوش غریب‌پور طراحی شده است.

دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری ابراهیم حقیقی 23 تا 30 بهمن ماه 1397 برگزار می­‌شود.‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    «امسال برای نخستین‌بار تلاش کردیم که فضای برپایی جشنواره را...» این بنده خدا گویا توهم نخستین داره. آقا شما نبودی، دیگران که بودند. بپرسید. این علاقه که شما مبتکر همه فعالیت های تجسمی هستید از کجا می آید؟ نهایت ابداع شما همان جشنواره مضحک مجسمه های توچال بوده و بس. جشنواره تجسمی با این همه ریخت و پاش که چشم به مخاطب های صنف طلا و جواهر داشته باشد، تکلیفش گویا از همین الان معلوم است.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه