English

پاسیو به داکا رفت

فیلم سینمایی پاسیو به کارگردانى مریم بحرالعلومی در بخش مسابقه زنان فیلمساز هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا (DIFF) رقابت مى کند.

پاسیو به داکا رفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه‌ای «پاسیو»، جشنواره بین‌المللی فیلم داکا در هجدهمین دوره خود همچون سال گذشته به انتخاب فیلم‌های منتخب فیلم‌سازان زن جهان پرداخته و در همین راستا فیلم سینمایی پاسیو ساخته مریم بحرالعلومی به بخش مسابقه زنان فیلمساز این جشنواره راه یافته است.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا از 11 تا 19 ژانویه 2020 در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار می‌شود و رویکرد کلی این دوره از جشنواره «فیلم بهتر، مخاطب بهتر و جامعه بهتر» است«پاسیو» که پاییز و زمستان سال گذشته در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان سینما مواجه شده بود، از اواسط تیرماه سال جارى وارد شبکه نمایش خانگی شد.

«پاسیو» اولین ساخته سینمایى مریم بحرالعلومی است که سیمرغ بهترین کارگردانى را از بخش جلوه‌گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از آن خود کرد.

در خلاصه داستان «پاسیو» آمده است: گاهى شهر با تمام بزرگى‌اش براى بعضى آدم‌ها همقواره‌ یک پاسیو، کوچک مى‌شود!

بهناز جعفرى، محدثه حیرت، کریم امینى، یاسمن ترابى، حسین ملکى، بهروز قادرى، سحر غمخوار، محمدرسول صفرى، على یعقوبى و بابک انصارى؛ با حضور پوریا پورسرخ و شقایق فراهانى در «پاسیو» ایفاى نقش کرده‌اند.

پخش بین‌المللی این فیلم به عهده کمپانی الی ایمیج با مدیریت الهه نوبخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه