English

بهادر زمانی در گفتگو با خبرگزاری موج:

بازی در رستاخیز برایم حاصل معنوی داشت اما دستاورد کاری نه! / در کرگدن مرموزم

بازیگر فیلم سینمایی رستاخیز و سریال کرگدن در مورد فعالیت هایش در عرصه بازیگری سخن گفت.

بازی در رستاخیز برایم حاصل معنوی داشت اما دستاورد کاری نه! / در کرگدن مرموزم

بهادر زمانی فراغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و بازیگر است. او چند روز پیش از تولید اولین فیلم بلند سینمایی خود خبر داد. در عین حال پس از بازی در فیلم رستاخیز، بیشتر در سریالها حضور پیدا کرده است که آخرین آنها سریال نمایش خانگی کرگدن است. از مهمترین نقشهایی که قبول کرده، نقش حضرت عباس (ع) در فیلم رستاخیز بود که البته به دلیل توقف اکران آن، چندان دیده نشد. در همین زمینه با او گپ کوتاهی زده ایم که می خوانید:

* از انتشار نسخه عربی رستاخیز راضی‌ام

بهادر زمانی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم اکران نشدن فیلم سینمایی رستاخیز و دیده نشدن بازیتان شما را آزار می دهد، گفت: واقعیت این است که برای یک بازیگر این موقعیت خوبی است که نقشی را بازی کند که در ذهن اهالی رسانه باقی بماند چرا که مردم به کاراکترهای خاصی علاقه نشان می دهند اما خبرنگاران و منتقدین به نقش های حساس و پرحاشیه توجه بیشتری دارند و پیگیر مسائل داغ روز هستند. ماجرای فیلم رستاخیز هم خیلی پیچیده شد و طبیعتا این موضوع برای رسانه ها جذاب مانده است.

وی افزود: من از این مدلی که فیلم در بستر وب پخش شد و بویژه انتشار نسخه عربی رستاخیز راضی هستم چرا که در این نسخه قصه فیلم بهتر خود را نشان داد و از نظر من شاید نسخه فارسی آن نمی توانست به قدرت نسخه عربی آن باشد. همه چیدمان صحنه و میزانسن ها بر اساس یک میزانسن عربی انجام شده بود و حیف بود که ما نسخه فارسی آن را ببینیم. .همانطور که تماشای فیلم های خارجی با زیر نویس نسبت به دیدن نسخه دوبله شده آن ارجحیت دارد.

* امیدوارم درویش پیروز شود

این بازیگر ادامه داد: ولی به خاطر این که احمدرضا درویش برای فیلم تلاش زیادی کرد و کماکان هم انرژی می گذارد، امیدوارم که بالاخره روزی در این جبهه به پیروزی دست پیدا کند. به هر حال یک کارگردان دوست دارد که فیلمش را در جایی که باید، ببیند نه جایی که نباید و این در شان عظمت این فیلم که با هزینه سنگینی هم تولید شده، نیست به این شکل به دست مخاطب برسد.

بهادر زمانی تصریح کرد: من هنوز هم درگیر حواشی نقش حضرت عباس (ع) هستم؛ درواقع حضرت ابوالفضل (ع) شخصیت کوچکی نیست که بخواهم از آن عبور کنم و تا آخر عمر هم خدا را به این خاطر شکرمی کنم اما به دلیل اینکه خیلی از من سوال می شود باید بگویم که این نقش تنها برای من یک بارقه معنوی داشت که با خودم بیشتر روبرو شوم و خود و جهان درونم را بیشتر بشناسم و شخصیت خودم را رشد دهم؛ ولی تا امروز هیچ وقت تولید کار و فرصت جدیدی ایجاد نکرد، چیزی که ممکن است در آینده تغییر کند.

بهادر زمانی بازیگر سریال کرگدن

* در کرگدن مرموزم / متفاوت ترین سریال نمایش خانگی

بهادر زمانی بازیگر سریال کرگدن  در مورد ویژگی های این سریال اظهار داشت: من فکر می کنم با توجه به فیلمنامه ای که خوانده ام، قطعا متفاوت ترین سریالی است که تا کنون پخش شده است. قطعا سریالهای کمدی که در این میان حرفی برای گفتن ندارند اما سریال کرگدن در میان سریالهای جدی که تا کنون به بازار آمده اندهم بسیار متمایز خواهد بود.

زمانی ادامه داد: سریال کرگدن یک ماجراجویانه و تاحدی جنایی است که فکرمی کنم که در آن به قدری ریتم تند، تعداد لوکیشن ها زیاد و بازیهای طبیعی و آنقدر جذاب است که حتما مخاطب خیلی خاص خود را پیدا می کند.

بازیگر سریال کرگدن در مورد نقشش گفت: حقیقت ماجرا این است که قرار شده است که تا پایان فصل اول تبلیغاتی بر روی نقش من در این سریال نشود چرا که حضور و معرفی من در اواخر فصل اول و اوایل فصل دوم سریال کرگدن است بدون اینکه توضیح خیلی خاصی در مورد این شخصیت داده شود. در واقع اهم کار من در فصل بعدی است که برای حفظ جذابیت آن و لو نرفتن داستان اجازه بدهید که من بیش از این در این مورد توضیح ندهم و این شخصیت کماکان مرموز بماند.

* نمی دانم چرا برای نقشهای اکشن انتخاب می شوم

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در سریال ها را بیشتر دوست دارد یا فیلم های سینمایی را، گفت: من از حضور در سریالی مانند کرگدن، خدا را شکر می کنم؛ چرا که کارگردانش در حال انجام کاری فراتر از سریال سازی است. در واقع در ایران به دلیل بودجه های محدودی که به تیم های سازنده تعلق می گیرد، خیلی نمی توانیم از تهیه کننده و کارگردان ها انتظار با وسواس کار کردن داشته باشیم اما این گروه، این کار را می کند و مطمئنم که هر قسمت آن به اندازه یک فیلم سینمایی جذابیت خواهد داشت.

زمانی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه خودش به بازی در نقش های اکشن است گفت: واقعا دلیل این انتخاب کارگردان ها را نمی دانم ولی حتی در کرگدن هم فارغ از فضاهای جنایی و اتفاقات بدی که بین کاراکترهای سریال می افتد، نقشی که اکشن آنها را تا حدی جمع می کند، شخصیتی است که من آن را بازی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی