English

پخش سریالی درباره فساد سیاسی از شبکه چهار سیما

سریال مردان سایه قرار از 6 آذرماه از شبکه چهار سیما پخش شود.

پخش سریالی درباره فساد سیاسی از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، سریال مردان سایه که درخصوص فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه است؛ چگونگی کسب قدرت سیاسی در فرانسه و فسادی که در این مسیر گریبان افراد را می‌گیرد، را روایت می کند.

ناتالی بای، برونو ولکویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والرکی کارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و کریستیان میله از جمله بازیگران این سریال هستند و دان فرانک، فردریک تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته‌اند.

دان فرانک و رژی لوفبر نویسندگان و فردریک تلیه کارگردان «مردان سایه» هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: رییس جمهور فرانسه به همراه یکی از وزرا برای رسیدگی به دلیل اعتصاب کارگران یک کارخانه به آنجا می‌رود که توسط یک تروریست انتحاری مجروح و در بیمارستان بستری می‌شود. کاپیتا که قبلا در گروه انتخاباتی رییس جمهور پی یر بوده و دوست نزدیک او محسوب می‌شود بلافاصله از آمریکا به فرانسه بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که نخست‌وزیر در این ترور دست داشته اما مسوولیت را به دروغ متوجه القاعده می‌کند. بعد از مرگ رییس جمهور، نخست وزیر بلافاصله کاندید ریاست جمهوری می‌شود و کاپیتا که می‌داند او بسیار سیاستمدار  نادرست و پلیدیست تصمیم می‌گیرد در فرانسه بماند و به رقیب نخست وزیر کمک کند تا در انتخابات پیروز شود ....

هم‌اکنون سریال روشن‌تر از خاموشی به کارگردانی حسن فتحی از شبکه چهار سیما در حال پخش است، که آخرین قسمت از این مجموعه ۵ آذر ماه ساعت ۱۲ بامداد روی آنتن می رود. و از چهارشنبه ۶ آذرماه هرشب سریال «مردان سایه» از قاب شبکه دانایی و خردورزی پخش و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی