English

در گفتگو با موج عنوان شد:

پارتی پربازیگرترین نمایش آرش عباسی در سایه اجرا می شود

کارگردان نمایش پارتی از حضور شش بازیگر تئاتر در این اثر خبر داد.

پارتی پربازیگرترین نمایش آرش عباسی در سایه اجرا می شود

آرش عباسی در گفتگو با خبرنگار سینما و تئاتر خبرگزاری موج، که در کارنامه اش نگارش، کارگردانی و بازی در بیش از 50 نمایش دیده می شود، در مورد جدیدترین اثر نمایشی اش گفت: نام این کار پارتی است که از ۱۹ آبان در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر هر روز ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت.

وی در مورد ژانر این کار گفت: نمایش پارتی مثل آثار قبلی ام در ژانر اجتماعی است و داستانش در مورد سه زوجی است که شبی در یک مهمانی حضور دارند و اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد.

نویسنده و کارگردان تئاتر پارتی در مورد اینکه آیا متن آن برگرفته از یک اتفاق واقعی است گفت: این نمایشنامه را خودم نوشته ام و برگرفته از داستان واقعی نیست. در واقع اول بار آن را در سال ۱۳۹۰ نوشتم که توسط آقای سیاوش طهمورث با نام «بعضی وقتها خوبه آدم چشمهاشو ببنده» در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا شد.

وی افزود: در حال حاضر یک بازنویسی کامل بر روی این متن انجام داده ام و کاملا نمایشنامه ای به روز و برای امروز شده است. این متن بازنویسی شده که تنها ساختارش حفظ شده، هم نامش تغییر کرده و هم داستانش و روابط درون آن دیگر خیلی شباهتی به آنچه که در گذشته بوده ندارد.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا این نمایش فضایی تلخ دارد، گفت: طبیعتا وقتی وارد حوزه نقد اجتماعی می شود، تلخ هم خواهد بود اما فضای امروزی داشته ودر مورد نسل امروز است.

عباسی تفاوت این کار با آثار قبلی اش گفت: با حضور شش بازیگر، این پر بازیگرترین نمایشی است که در طی این سالها به صحنه می برم.

وی با بیان اینکه پارتی 24 روز اجرا خواهد داشت، در مورد اینکه آیا در این نمایش از بازیگران مشهور و به اصطلاح سلبریتی ها بهره برده است گفت: نه به هیچ وجه! همه بازیگران نمایش پارتی از هنرمندان عرصه تئاتر هستند که اعلام اسامی آنها را به زمان دیگری موکول می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه