English

ویژه برنامه های شبکه شما به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

مِی بی غَش برنامه‌ای با موضوع حافظ شناسی و با محتوای عرفانی، هنری و ادبی هم از بامداد شنبه هر شب ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه های شبکه شما به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه شما با حلول ماه ربیع الاول، برنامه‌های گوناگون زنده، ترکیبی و نمایشی برای پخش در نظر گرفته است.

بر این اساس مجموعه «ناخونک» با محوریت شهرنشینی، فضای مجازی، خانواده و ... هر شب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود، تکرار این مجموعه روز بعد ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود.

«مِی بی غَش» برنامه‌ای با موضوع حافظ شناسی و با محتوای عرفانی، هنری و ادبی هم از بامداد شنبه هر شب ساعت ۲۴ پخش خواهد شد که کاری است از صدا و سیمای مرکز فارس است.

این مرکز همچنین مجموعه «گمپ گلا» را نیز ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برای پخش از شبکه شما تدارک دیده است که هر روز ساعت ۱۵:۴۵ روی آنتن می‌رود. تربیت اسلامی، سبک زندگی، شهرنشینی، مدرسه، فضای مجازی و مطالعه از جمله موضوعات این برنامه هستند که با حضور شخصیت «بی بی نارنج» و ۲ نوه اش و همچنین چهار عروسک تولید می شود.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت هم برنامه‌های گوناگونی در حال تولید است که از آن جمله می‌توان به «اینجا ایران» کاری از صدا و سیمای مرکز گلستان اشاره کرد؛ این برنامه با محور  گردشگری و رونق صنعت توریسم تولید می شود و قرار است هر شب ساعت ۲۲ پخش شود.

«چمدون» برنامه ای با موضوع گردشگری و سفر و با حضور محمدرضا خسروی نیز هر شب ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه