English

تخلف تعدادی از سینماها در شب رحلت پیامبر (ص)/سینما تعطیل نیست!

به رغم اعلام تعطیلی سراسری سینماهای کشور در شب رحلت پیامبر اکرم (ص) از ساعت 17، تعدادی از سینماداران از این بخش نامه سرپیچی کردند.

تخلف تعدادی از سینماها در شب رحلت پیامبر (ص)/سینما تعطیل نیست!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، به رغم اعلام تعطیلی سینماها از ساعت 17 امروز شنبه 4 آبان ماه 1398 به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) به استناد سایت فروش آنلاین بلیت سینما ( سینماتیکت ) برخی از سینماهای تهران و شهرستان که پخش فیلم های خانه پدری و ماجرای نیم روز، رد خون را به عهده دارند، در سانسهایی بعد از این ساعت اعلام شده، کماکان فعال هستند و اقدام به فروش بلیت و نمایش فیلم می کنند.

در این میان می توان به سینماهای ایران تهران و ساویز کرج با نمایش فیلم خانه پدری و پردیس سینمایی کوروش، سینما جوان تهران، سینما حافظ تهران، سینما آستارا، پردیس سینمایی هروی سنتر، سینما قدس تهران، فرهنگسرای بهمن تهران، پردیس سینمایی ساحل اصفهان، پردیس سینما عصرجدید اراک، سینما لاله خمین، سینما شهر تماشا کرمان، سینما فرهنگ گراش، سینما بهمن ملایر، سینما ساویز و سینما فردیس کرج و فرهنگسرای امام علی هشتگرد با نمایش فیلم ماجرای نیمروز، رد خون اشاره کرد که بعضا حتی برای سانس های ساعت 20 و 21 هم امکان خرید فیلم را فعال دارند.

گرچه شاید این اقدام با اتکا به محتوای غیر شاد و یا انقلابی این آثار صورت پذیرفته باشد اما غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار ما، تعدی از بخش نامه اعلام شده را تخلف دانست و تاکید کرد که در این بخش نامه هیچ استثنایی در نظر گرفته نشده است.

هفته گذشته صنفی نمایش اعلام کرده بود که سینماهای سراسر کشور روز شنبه چهارم آبان ماه مصادف با شب رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت 17  و روز یکشنبه پنجم آبان ماه به همین مناسبت تمام روز تعطیل هستند.

بر همین اساس سینماهای سراسر کشور روز دوشنبه ششم آبان ماه، مقارن با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت 17 و روز سه شنبه هفتم ابان ماه سالروز شهادت این امام معصوم، تمام روز تعطیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه