English

رادیو اربعین آغاز به کار کرد

شبکه رادیویی اربعین امسال هم دوشادوش راهیان طریق نجف و کربلا و هم صدا با شیعیان و عاشقان مکتب اسلام، شعار اربعین حسینی را لبیک گفته تا در تسهیل سفر اربعین نقش آفرین باشد.

رادیو اربعین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج،  شبکه رادیویی اربعین در پنجمین سال پیاپی و در ادامه خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع)، امسال هم دوشادوش راهیان طریق نجف و کربلا و هم صدا با شیعیان و عاشقان مکتب اسلام، شعار اربعین حسینی را لبیک گفته تا در تسهیل این سفر معنوی نقش آفرین باشد.

استقبال گسترده مردم از رادیو اربعین و تجربیات این شبکه در چند سال گذشته سبب شده این رادیو همراه معنوی زوار و شیعیان عزادار اباعبدالله(ع) و به عنوان بخشی از بدنه مدیریتی مناسک اربعین حسینی(ع) نقش آفرین باشد.

با عنایت و توجه ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و توسل به شهدا و امام شهدا، امسال نیز طلیعه این وظیفه معنوی را پاس داشته و به استقبال این حرکت میلیونی خواهیم رفت.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.

عوامل برنامه‌ساز (گویندگان و تهیه‌کنندگان) رادیو اربعین با حضور در استودیوی رادیو اربعین واقع در محل برپایی این مراسم پاسخگوی مخاطبان خواهند بود.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره فعالیت رادیو اربعین به صورت زنده و مستقیم روی موج اف.ام ردیف 95. 5 مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران صدا قابل دریافت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی