English

لوگوی شهرک سینمایی ایران  و سردیس چهار هنرمند رونمایی شد

نام شهرک سینمایی غزالی رسما به شهرک تلویزیونی سینمایی ایران تغییر کرد و از لوگوی آن به همراه سردیس چهار هنرمند رونمایی شد.

لوگوی شهرک سینمایی ایران  و سردیس چهار هنرمند رونمایی شد

 به گزارش خبرنگار تلویزیونی خبرگزاری موج، دومین مراسم رونمایی از سردیس هنرمندان تلویزیون و سینما با حضور داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت، عبدالله اسکندری گریمور پیشکسوت، منوچهر اسماعیلی دوبلور پیشکسوت، مهرداد عظیمی مدیر مرکز تولید فنی سیما، بابک صحرایی ترانه سرا، ستاره ادیبی مجسمه ساز برگزار شد.

رونمایی از لوگو و نام جدید شهرک سینمایی غزالی - شهرک تلویزیونی سینمایی ایران

در ابتدای این مراسم حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما گفت: شهرک سینما تلویزیونی ایران شعری است که در قالب شهر مجسم شده و با تلاش های حاتمی ساختش آغاز شده و از خیابان لاله زار تا گرند هتل در آن خاطره ساز شده اند.

در ادامه این مراسم، احمد امیر حائری قائم مقام مرکز تولید فنی سیما در مورد رونمایی از سایت و سامانه شهرک تلویزیون سینمایی ایران زنده یاد علی حاتمی گفت: در این شهرک ابتدا خیابان لاله زار چهل سال پیش و به بهانه سریال هزاردستان علی حاتمی ساخته شد و از بیست سال پیش مدیریتش به مرکز تولید فنی سیما سپرده شد که با درخواست شبکه های مختلف و رویکرد سریال ها توسعه یافت و به زودی با رونمایی از چند لوکیشن جدید وسعتش به پنجاه هکتار می رسد.

وی افزود: در همین راستا تعداد اقلام اکسسوار و گنجینه اینجا رو به افزایش داشت. به طوری که بیست و شش هزار دست لباس، سیزده تا چهارده هزار اکسسوار و هشت هزار تجهیزات فنی در کنار هجده لوکیشن اصلی و چندین سوله جنبی در دل آنها در این شهرک وجود دارد.

حائری ادامه داد: مراجعین این شهرک از داخل سازمان و بیرون سازمان هستند و ما باید بتوانیم به سرعت از محل وجود اکسسوار و فعالیت ضبط خبر داشته باشیم و مدیریت کنیم. به همین منظور سایت مدیریت جامع شهرک به امور لوکیشن، قرار داد، اتوماسیون اداری، آمار و اطلاعات و ثبت درخواست ها می پردازد.

وی ادامه داد: امروز از لوگوی این شهرک هم رونمایی می شود که برای اینکه لوگو و شخصیت خاصی داشته باشد فراخوانی دادیم و هزار و دویست و شصت طرح در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت پس از چند مرحله قضاوت و کارشناسی از میان ده طرح برتر اثری از یک هنرمند جوان مازندرانی انتخاب شد. 

رونمایی از لوگو و نام جدید شهرک سینمایی غزالی - شهرک تلویزیونی سینمایی ایران

مهرداد عظیمی هم در ادامه گفت: سازمان های موفق باید داشته های خود را بشناسند و در جهت حفظ آنها کوشا باشد. مهمترین سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما نیروی انسانی آن است که ما روزانه با برخی از آنها سروکار داریم. برخی از سرمایه های ما برن سازمانی هستند مانند مخاطبین و نخبگان فرهنگی هنری، اساتیدی که در تولید آثار فاخر نمایشی به ما کمک شایانی کرده اند. توجه به این سرمایه ها یک راهبرد درست رسانه ای است. سردیس برخی از این عزیزان در این شهرک موجود بود و برای آن عده از این نخبگان که در حیات هستند آرزوی سلامتی داریم.

در ادامه و پس از رونمایی از سایت و سامانه شهرک، از یک «سردست» و با نوشته ای از عبدالله اسکندری رونمایی شد.

رونمایی از لوگو و نام جدید شهرک سینمایی غزالی - شهرک تلویزیونی سینمایی ایران

این گریمور پیشکسوت در این بخش از برنامه  گفت: من امروز به یکی از آرزوهایم رسیدم چرا که از لحظه کلنگ زدن این شهرک با علی حاتمی بودم و برای بهتر انجام شدن کار این هنرمند تا مرز سکته می رسید! 

وی افزود: حاتمی می گفت به سینما نیامده تا فقط فیلمی برای سرگرمی مردم بسازد و امروز بعد از این همه سال می بینم که چه کار بزرگی کرده و هم دوره بودن با برخی افراد از جمله داریوش ارجمند مایه مباحات است. از همه آنهایی که برای حفظ این شهرک دغدغه دارند ممنونم و فکر می کنم این شهرک می تواند جایگاه جهانی داشته باشد.

رونمایی از سردست عبدالله اسکندری

در ادامه از لوگو و لوگوتایپ نام جدید این شهرک و چهار سردیس داریوش ارجمند، منوچهر اسماعیلی، جمیله شیخی و ژاله علو که توسط ستاره ادیبی ساخته شده است رو نمایی شد و با این حساب تعداد سردیس های نصب شده از هنرمندان سینما و تلویزیون در این شهرک به نه عدد رسید.

رونمایی از لوگو و نام جدید شهرک سینمایی غزالی - شهرک تلویزیونی سینمایی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شبنم

    خسته نباشید.برنده مسابقه لوگوی شهرک ایران چه کسی بوده؟ جایزه رو گرفت؟؟

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه