English

جزئیات ویژه برنامه زنده عیداعید رادیو نمایش

عیداعید ویژه برنامه رادیو نمایش است که به مناسبت دهه ولایت از بیستم تا بیست و نهم مرداد به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

جزئیات ویژه برنامه زنده عیداعید رادیو نمایش

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا جاویدنیا و قاسم افشار 20 مرداد ماه مهمان ویژه برنامه زنده عیداعید رادیو نمایش خواهند شد.

«عیداعید» ویژه برنامه رادیو نمایش است که به مناسبت دهه ولایت از بیستم تا بیست و نهم مرداد به صورت زنده از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

این برنامه شامل بخش های متنوعی مانند: مسابقه، تست گویندگی، اجرای زنده نمایش رادیویی، تست بازیگری، استندآپ کمدی، موسیقی زنده همراه با گفتگو با هنرمندان است که در بخش اجرای زنده نمایشی رادیو، معصومه عزیزمحمدی، بهادر ابراهیمی و فرزاد شیرمحمدی به ایفای نقش می پردازند.

علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با مراجعه به رادیو نمایش در میدان ارگ پانزده خرداد، خیابان داور، ساختمان رادیو، محوطه حیاط رادیو نمایش در این ویژه برنامه و جشن رادیویی به مدت ۱۰ روز شرکت کنند.

نویسندگان این برنامه مهدی فراهانی، مهتاب سهیلی نیک، مهدی ازوج هومن و مرجان رضاییان هستند و شهرام راسخ به اجرای استندآپ کمدی می پردازد.

«عیداعید» به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا، با اجرای نگین خواجه نصیر و مهدی طهماسبی و گزارشگری مهران میرحسینی، هر روز ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت زنده در رادیو نمایش اجرا و از آنتن این شبکه رادیویی پخش خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه