English

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ های سینمای ایران اعلام شد

فیلم قصر شیرین سیدرضا میرکریمی نیز که از دوم مردادماه روی پرده رفت پس از یک هفته اکران حدود ۶۸۵ میلیون تومان فروش داشته و بیش از ۵۷ هزار نفر را به سینماها کشانده است.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ های سینمای ایران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، آمار فروش فیلم‌های سینمایی از ابتدای مرداد 98 تا امروز هفت میلیارد فروش داشته است. همچنین یک فیلم جدید از امروز روی پرده سینماها رفته است.

فیلم سینمایی تپلی و من به کارگردانی حسین قناعت که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و از دوم مردادماه روی پرده سینما رفته تا کنون ۱۹۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان فروش داشته است و ۱۸ هزار مخاطب پای تماشای این اثر در ۹۶ سینما نشسته‌اند.

فیلم سرکوب ساخته رضا گوران نیز پس از یک هفته نمایش در ۴۴ سینما بیش از ۲۳۶ میلیون تومان فروش داشته است و حدود ۱۸ هزار مخاطب آن را در سینماهای تهران و شهرستان تماشا کرده‌اند. این اثر با محدودیت سنی ۱۲+ سال روی پرده سینماها رفته است.

فیلم قصر شیرین  سیدرضا میرکریمی نیز که از دوم مردادماه روی پرده رفت پس از یک هفته اکران حدود ۶۸۵ میلیون تومان فروش داشته و بیش از ۵۷ هزار نفر را به سینماها کشانده است. از این مقدار فروش به تفکیک ۴۳۴ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است و اکنون این اثر ۹۸ سینما در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «نیوکاسل» محسن قصابیان که از ۲۶ تیرماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده،‌ تا امروز با داشتن بیش از ۷۱ هزار مخاطب و در اختیار داشتن ۱۱۰ سینما، ۷۹۲ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان فروش داشته است.

فیلم «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی پس از چهار هفته نمایش با درون‌مایه‌ای اجتماعی و محدودیت سنی ۱۵+ سال، با در اختیار داشتن ۵۸ سینما، حدود ۱۸۱ میلیون تومان فروش داشته است.

«ایکس لارج» ساخته محسن توکلی در ژانر کمدی سه میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان فروش داشته و ۳۴۲ هزار مخاطب آن را در سینماها تماشا کرده‌اند. به تفکیک از این مقدار فروش و پس از پنج هفته نمایش، یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است.

فیلم سینمایی «زهرمار» سیدجواد رضویان که از ۲۹ خردادماه روی پرده سینماها رفته، پس از شش هفته نمایش حدود چهار و نیم میلیارد تومان فروش داشته و ۴۰۸ هزار مخاطب آن را در ۱۷۶ سینما تماشا کرده‌اند. «زهرمار» از مجموع فروشش بیش از دو میلیارد تومان در تهران فروش داشته است.

فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی توانسته در هشت هفته نمایش روی پرده سینماها ۱۲ میلیارد تومان فروش داشته باشد و نزدیک به یک میلیون مخاطب به سینما جذب کرده است. به تفکیک از این مقدار فروش، هشت میلیارد تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.

«شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار که از ۱۵ خردادماه روی پرده سینماها رفته است، پس از هشت هفته نمایش، ۱۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان فروش داشته و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن را تماشا کرده‌اند. این فیلم سینمایی در ۱۶۵ سینما در تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمده که از این مقدار هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان حاصل نمایش این اثر در تهران بوده است.

فیلم «دختر شیطان» قربان محمدپور با هشت هفته اکران ۸۷۳ میلیون تومان فروش داشته و با در اختیار داشتن ۱۳۴ سینما در مجموع زمان اکرانش، ۸۵ هزار نفر آن را در سینماهای تهران و شهرستان تماشا کرده‌اند.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی پس از هشت هفته اکران بیش از ۱۰ میلیارد تومان فروش داشته و حدود ۹۳۰ هزار نفر پای تماشای این اثر نشسته‌اند. به تفکیک از این مقدار فروش با در اختیار داشتن  ۱۷۳ سینما، پنج میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است.

فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی از امروز، ۹ مردادماه روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها رفته است.

آمار و اطلاعات استفاده‌شده در این گزارش بر اساس داده‌هایی است که در سامانه فروش سینمای ایران قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی