English

پخش منتخب برنامه‌ های رادیو تهران در برنامه تهران ۲۴

مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران گفت: برنامه تهران ۲۴ با هدف معرفی گلچینی از برنامه‌ها است. از دیگر اهداف آن بازپخش منتخبی از برترین گفت‌وگوها و بخش‌های شنیدنی، ویژه افرادی است که به هر دلیلی موفق به شنیدن برنامه‌ها نشده‌اند.

پخش منتخب برنامه‌ های رادیو تهران در برنامه تهران ۲۴

به گزارش خبرگزاری موج، هادی ماهر، مدیر گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران  با بیان جزئیات برنامه تهران ۲۴ اظهار کرد: این برنامه با هدف جذب مخاطبان جدید و معرفی گلچینی از برنامه‌ها است. از دیگر اهداف آن بازپخش منتخبی از برترین گفت‌وگوها و بخش‌های شنیدنی، ویژه افرادی است که به هر دلیلی موفق به شنیدن برنامه‌ها نشده‌اند.

وی افزود: این برنامه منتخبی از بخش‌های ویژه در برنامه‌های ۲۴ ساعت شبکه رادیویی تهران است که در ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

تهران ۲۴ شامل آیتم‌ها، گزارش‌ها و گزیده‌ای از برنامه‌های شبکه رادیویی تهران است که هر کدام در زمان کوتاه بین پنج تا هفت دقیقه انتخاب و پخش می‌شود.

علاوه بر این؛ هر شب در فواصل برنامه‌ها، اخبار و رویدادهای مهم ۲۴ ساعت گذشته که بی ارتباط با تهران ۲۴ نیست، اطلاع رسانی می شود. از دیگر تدابیری که در این برنامه اندیشیده شده تعامل با مخاطبان است؛ انتخاب آهنگ‌ها، ترانه‌ها و موسیقی های مورد علاقه آنهاست.

«تهران ۲۴» کاری از گروه تولید و تامین شبکه رادیویی تهران که هر شب ساعت ۲۴ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه