English

پایان طرح تابستانه کتاب در پنج شنبه ۳ مرداد

فردا سوم مرداد آخرین مهلت خرید کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه‌ای را با یارانه ۱۵ درصدی است.

پایان طرح تابستانه کتاب در پنج شنبه 3 مرداد

به گزارش خبرگزاری موج، طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار کتاب، همنشین دلنشین از ۲۵ مرداد در استان‌های کشور و از ۲۷ مردادماه در شهر تهران آغاز شد.

با باقی ماندن تنها یک روز از اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۸، ۲۹۰هزار و ۷۲۸ نسخه کتاب به مبلغ ۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۴۱۶هزار و ۸۳ تومان به فروش رسیده است.

در این طرح، کتاب‌فروشی‌های استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و قم به ترتیب با ۹۵، ۷۹، ۶۸ و ۵۹ کتاب‌فروشی، بیشترین مشارکت در طرح تابستانه کتاب ۹۸ را از آن خود کردند.

کتاب‌فروشی‌های استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، قم، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در صدر پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس تعداد خرید کتاب قرار دارند.

همچنین تاکنون استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، گیلان، فارس، قم، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران و کردستان از بین ۳۱ استان فعال طرح تابستانه کتاب ۹۸ به عنوان پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس مبلغ فروش معرفی شده‌اند.

اسامی و مشخصات کتاب‌فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۸ به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است. در این طرح، سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است و خریداران کتاب می‌توانند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی کتاب‌های مورد نیاز خود تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه