English

برنامه کنسرت‌های روزهای پایانی تیر اعلام شد

در آخرین روزهای ماه تیر، کنسرت رضا یزدانی در ۲۲ تیر در برج میلاد برگزار خواهد شد. همچنین تالار وحدت در دو روز ۲۳ و ۲۴ تیر میزبان کنسرت ترانه‌های قدیمی خواهد بود.

برنامه کنسرت‌های روزهای پایانی تیر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، در آخرین روزهای ماه تیر سه اجرا به بانوان اختصاص داده شده است که این کنسرت‌ها شامل کنسرت گروه بهارآفرین و گروه حرکت مانتره در ۳۱ تیر و نمایش موسیقی سرزمین من ایران در ۲۶ تیر در فرهنگسرای نیاوران و اجرای گروه نوای مستانه در ۲۷ تیر در تماشاخانه مهر، هستند.

*اجراهای پاپ

بلیت‌های کنسرت‌های گروه امو در ۲۲ تیر در سالن میلاد نمایشگاه، گروه ماکان در ۲۴ تیر در برج میلاد، مهدی یراحی ۲۶ تیر در برج میلاد، محسن ابراهیم‌زاده در ۲۷ این ماه در برج میلاد و فرزاد فرخ در ۳۱ تیر واقع در سالن میلاد نمایشگاه به طور کامل به فروش رسیده‌اند.

کنسرت رضا یزدانی در ۲۲ تیر در برج میلاد برگزار خواهد شد. همچنین تالار وحدت در دو روز ۲۳ و ۲۴ تیر میزبان کنسرت ترانه‌های قدیمی خواهد بود.

اجرای آذربایجانی داریوش دهری در ۲۴ تیر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

در روز ۲۷ تیر نیز دو اجرای سیاوش پالاهنگ در پردیس تئاتر تهران و گروه پازل‌بند در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

کنسرت احسان خواجه امیری در روز ۳۰ تیر در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد. اجرای ماکان اشگواری و امیر صارمی برای روزهای ۲۷ و ۲۸ تیر در برج آزادی تمدید شده است.

*اجراهای سنتی، کلاسیک و تلفیقی

کنسرت با من بخوان از علیرضا قربانی تا ۲۷ تیر در کاخ سعدآباد برگزار خواهد شد. فرهنگسرای نیاوران میزبان اجراهای گروه موسیقی هماهور در ۲۵ تیر، گروه نغمه رامشگر در ۲۹ تیر و سه‌نوازی پیمان یزدانیان، رضا عسگرزاده و حسام اینانلو در ۲۲ و ۳۰ تیر خواهد بود.

تالار رودکی نیز میزبان اجراهای تکنوازی پیانوی پیام پهلوانیان در ۲۲ تیر، گروه آئین در ۲۳ تیر، رسیتال ویولن و پیانو در ۲۵ تیر و کنسرت گروه دنگ دنگ در ۳۰ تیر خواهد بود.

همچنین کنسرت‌های آواری تبری در ۲۲ تیر، ارکستر ملی ایران با حضور علیرضا افتخاری و نادر مرتضی‌پور در دو شب ۲۶ و ۲۷ تیر و نمایش خسرو و شیرین در ۲۹ تیر در تالار وحدت برگزار خواهند شد.

کنسرت پرواز همای (شهریار) در ۲۷ تیر در سالن همایش خلیج فارس واقع در شهرستان شهریار و کنسرت گروه موسیقی صائب در حوزه هنری در ۲۸ تیر اجرا خواهند کرد.

سه اجرای خارجی یوگنی گرینکو ۲۷ تیر در سالن وزارت کشور، کنسرت گروه کر دولتی ارمنستان (شب گرامیداشت کومیتاس) در ۳۰ تیر در تالار وحدت و کنسرت گروه کر دولتی ارمنستان (شب گرامیداشت تیگران منصوریان) برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه