English

از شبکه هیسپان تی وی؛

مستند انقلاب نیکاراگوئه در سالگرد این رویداد پخش می شود

شبکه هیسپان تی وی مستند سه قسمتی «انقلاب نیکاراگوئه» را به مناسبت سالگرد انقلاب این کشور پخش می کند.

 مستند انقلاب نیکاراگوئه در سالگرد این رویداد پخش می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی ، همزمان با به مناسبت 19 جولای سالگرد این رویدا سیاسی، مستند انقلاب نیکاراگوئه در 3 قسمت از شبکه هیسپان تی وی  پخش می شود.

این مستند نشان می دهد که 120 جوان در سال 1985 از کشور آرژانتین برای کمک به اقتصاد نیکاراگوئه که از جنگ با ایالات متحده آسیب دیده بود، سفر می کنند تا در آنجا در جمع آوری محصولات قهوه شرکت کنند، بلافاصله در جریان این سفر احزاب محافظه کار و دیگر گروه های سیاسی در آرژانتین تمام تلاش خود را برای ممانعت از این کمک ها به کار بستند، اما موفق نشدند و این گروه تجربه جالبی در سفر به نیکاراگوئه کسب کردند که منجر شد زندگیشان برای همیشه تغییر کند.

31 سال بعد 4 نفر تصمیم به برگشت به نیکاراگوئه را گرفتند و خاطرات خود را مرور کردند که صحبت های آنان در مستند  آمده است و آنها که اکنون پیر شده اند در این مصاحبه جریان انقلاب نیکاراگوئه را روایت می کنند.

لائورا ماریا باکسز مستند  «انقلاب نیکاراگوئه» را در مدت 70 دقیقه تولید کرده و این مستند به زبان اسپانیایی تولید و به زبان های عربی و انگلیسی زبان گردانی شده است که در 3 نوبت از تاریخ 18 تا 20 جولای برابر با 27 تا 29 تیر ماه از شبکه هیسپان تی وی پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه