English

کیوان کثیریان در گفتگو با موج خبرداد:

استارت دومین جشن آکادمی سینماسینما زده شد

کیوان کثیریان از تلاش برای برگزاری دومین جشن آکادمی سینماسینما در اوایل تابستان 98 خبر داد.

استارت دومین جشن آکادمی سینماسینما زده شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، در اواخر تابستان سال گذشته، اولین دوره جشن آکادمی سینما سینما برگزار شد. جشنی که در بخش خصوصی طراحی و اجرا شد. گرچه برگزار کنندگان آن، زمان اصلی برگزاری این جشن را در فروردین هر سال اعلام کرده بودند، اما با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی کشور، باید آرزو کرد و امیدوار بود که دومین دوره آن، ولو با تاخیری چند ماهه برگزار شود.

در این خصوص کیوان کثیریان دبیر و موسس جایزه سینما سینما از آغاز مقدمات کار برای برگزاری دومین دوره آن خبر داد و گفت: در حال حاضر فعالیت آکادمی شروع شده و در حال جمع آوری آرا هستیم. در عین حال برای انتخاب چهره موثر سال در حوزه سینما که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این جشن است، همانند سال گذشته برای 200 نفر از اهالی رسانه فراخوانی ارسال شده تا در زمان مقرر آراءشان در مورد چهره موثر سال 97 را برای ما ارسال کنند.

وی تصریح کرد: چهره موثر سال سینما  می‌تواند فردی از میان همه شاخه‌ها و تخصص‌های سینما و یا مدیر داخل یا بیرون حوزه سینما باشد، از این رو لازم است هر رای دهنده نام یک تا ۳ چهره را که به نظرش در سینمای ایران تاثیر مثبت داشته اند را با ذکر دلیلی کوتاه و به ترتیب اولویت حداکثر تا سوم خرداد ۹۸  برای ما بنویسد تا پس از جمع بندی در روز مراسم، اعلام شود. بدیهی است فهرست انتخاب کنندگان نیز اعلام عمومی خواهد شد و در عین حال  چهره منتخب در آیین پایانی دومین دوره جایزه آکادمی سینماسینما معرفی شده و تندیس و جایزه خود را دریافت خواهد کرد.

دبیر جایزه سینماسینما افزود: با توجه به اینکه برای اهالی رسانه که بدون هیچ چشم داشتی با ما در این زمینه همکاری می کنند احترام خاصی قائلم، فراخوان انتخاب چهره سال را شخصا و به طور اختصاصی با نام هر فرد ارسال کرده ام تا گویای این احترام به آنها باشد. گمان می کنم که همانند سال گذشته، از تعدادی از این افراد به دلیل اینکه به فرد خاصی نرسند  رایی دریافت نکنیم و حدود 170 نفر از این میان آراء خود را برای ما ارسال کنند.

کثیریان در مورد زمان و مکان قطعی برگزاری این جشن گفت: تلاش ما بر این است که این مراسم را در اوایل تابستان برگزار کنیم اما همه چیز به تامین بودجه و اسپانسرشیپ ما بستگی دارد.

وی اعلام جزییات بیشتر دومین دوره جشن آکادمی سینما سینما را به پس از قطعی شدن برنامه ها موکول کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

-کثیریان:به دنبال رقابت با جشن منتقدان نیستیم/ علایی: ما ملزم به هیچ هیات انتخابی نیستیم

-کثیریان: نمی‌خواهیم جشن سینما سینما صنفی شود/ با کسی شوخی نداریم

-معیارهای انتخاب اعضای آکادمی سینما سینما/هزینه های این جشن چگونه تامین شد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه