English

اجراهای جدید تئاتر شهر اعلام شد

دو نمایش جدید از روز‌های پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه اجرا‌های خود را به ترتیب در تالار‌های سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کنند.

اجراهای جدید تئاتر شهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، دو نمایش جدید " لانه خرگوش " و " مده آ " از روز‌های پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ اردیبهشت اجرا‌های خود را به ترتیب در تالار‌های سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کنند.

«لانه خرگوش» عنوان نمایشنامه‌ای از دیوید لیندزی ابر برنده جایزه پولیتز سال ۲۰۰۷ است که از روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کارگردانی مهدی صباغی در تالار سایه به صحنه می‌رود. در این نمایش که ساعت ۲۰:۴۵ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان میزبان تماشاگران خواهد بود معصومه رحمانی، شیرین اسماعیلی، مهدی صباغی، مهدیه کوهستان، مانی رحمانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار قشقایی هم نمایش جدید دیگری با عنوان «مده آ» به نویسندگی مسعود سمیعی، کارگردانی علی اصغر راسخ راد و بازی ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی، مینو نوبهاری از روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه اجرای خود را آغاز می‌کند. این نمایش از تاریخ یاد شده ساعت ۲۰:۴۵ با مدت زمان ۸۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان میزبان مخاطبان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی