English

فیلمنامه لاک قرمز ٢ توسط امیر عبدى در حال نگارش است/معرفی یک چهره جدید در کنار بازیگران شناخته شده

پس از تولید فیلم سینمایى لاک قرمز به کارگردانى سیدجمال سیدحاتمى، لاک قرمز٢ با قصه اى متفاوت تر و البته ترکیب بازیگران جدید، به تهیه کنندگى مشترک کامران مجیدى و احسان وحید مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلمنامه لاک قرمز ٢ توسط امیر عبدى در حال نگارش است/معرفی یک چهره جدید در کنار بازیگران شناخته شده

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم سینمایی لاک قرمز٢  با محور معضلات اجتماعی و توجه به اهمیت خانواده به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه‌کنندگی مشترک کامران مجیدی و احسان وحید تولید می‌شود.

 پس از تولید فیلم سینمایى «لاک قرمز» به کارگردانى سیدجمال سیدحاتمى و حضور آن در سى و چهارمین جشنواره فیلم فجر که با استقبال نیز مواجه شد، «لاک قرمز٢» با قصه اى متفاوت تر و البته ترکیب بازیگران جدید، به تهیه کنندگى مشترک کامران مجیدى و احسان وحید مقابل دوربین خواهد رفت. 

در حال حاضر فیلمنامه لاک قرمز٢ توسط امیر عبدى در حال نگارش است و  بلافاصله پس از پایان فیلمنامه و دریافت پروانه ساخت این اثر سینمایی، گروه وارد پیش تولید این اثر و انتخاب بازیگران خواهند شد. 

قرار است در این فیلم بازیگران جدیدتری نسبت به نسخه اول آن به ایفای نقش بپردازند و ضمن معرفى یک چهره جدید به دنیاى بازیگرى، گروه تولید به فکر جذب چهره هاى  شناخته شده سینما و تئاتر نیز هستند. 

سیدجمال سیدحاتمی مجموعه تلویزیونی محکومین را نیز با نویسندگی امیر عبدی در کارنامه خود دارد و در حال حاضر مشغول تولید سری دوم این مجموعه است و بلافاصله پس از پایان آن اثر، وارد تولید سری دوم فیلم سینمایی لاک قرمز خواهد شد.

لاک قرمز٢ نیز با تکیه بر معضلات اجتماعی و خانوادگی تولید خواهد شد و لازم به ذکر است که سری اول این فیلم سینمایی نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه