English

معرفی و تصاویر جدید سریال از یاد رفته ها سریال رمضانی شبکه یک

سریال «از یادها رفته» در شب‌های ماه رمضان بعد از افطار و حدود ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

معرفی و تصاویر جدید سریال از یاد رفته ها سریال رمضانی شبکه یک

به گزارش خبرگزاری موج، سریال تلویزیونی از یادها رفته  در شب‌های ماه مبارک رمضان بعد از افطار و حدود ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این روزها گروه سازنده در تلاش برای انجام آخرین مراحل فنی و آماده‌سازی این سریال هستند.

مجموعه از یادها رفته به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان مجموعه تاریخی است و زندگی دختری را در دهه بیست هجری شمسی به تصویر می‌کشد که پس از بازگشت به وطن به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران می‌شود و با کشف حقیقت، سنت‌ها و رفتارها به آرامش دست می‌یابد.

سریال از یادها رفته

این سریال به سراغ وقایع قصه زندگی خسرو و مهربانو می‌رود که به شکل یک رمان روایت می‌شود. همچنین قرار است به موضوعاتی تاریخی مثل کشف حجاب و کشت و تولید تریاک در این سریال پرداخته شود.

سریال از یادها رفته

حسین یاری ، بیتا فرهی ، هلیا امامی، کامران تفتی ، حبیب دهقان‌نسب، علیرام نورایی، رضا یزدانی ، میترا حجار ، سیما تیرانداز، لیلا بلوکات، مهدی فقیه، رسول نجفیان، یوسف مرادیان، پوریا پورسرخ ، سیدمهرداد ضیایی، مهدی سلوکی ، ارسلان قاسمی، حسین پاکدل به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارند.

سریال از یادها رفته

این سریال پیش از این در شبکه پنج کلید خورد، اما در نهایت به شبکه یک رسید.

سریال از یادها رفته

سایر عوامل این سریال عبارتند از:

بهرام بهرامیان (کارگردان)، عباس نعمتی (سرپرست نویسندگان)، حامد افضلی و رویاخسرو نجدی (نویسندگان)، آیدین ظریف (طراح صحنه)، ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری)، مهین نویدی و دانیال حقیقت (طراح چهره پردازی)، شوکا زندباف (تدوین)، علیرضا علویان (صداگذاری)، امیر توسلی (آهنگساز)،غزل آلوسی (طراح لباس)، محمد علی درگاهی (صدابردار)، فرزاد رحمانی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان (مدیران تولید)، فرید فصیحی و جواد مطوری (جلوه‌های ویژه رایانه‌ای)، حسین میرزا محمدی (مدیر تدارکات)، متین تحویلیان و پریدخت اصباح (عکاس)، هوشنگ فلاح رضایی (کارگردان پشت صحنه)، علی زادمهر (مشاور امور رسانه‌ای)، نوید احمد زاده (دستیار تهیه کننده)، اکبر تحویلیان (تهیه‌کننده).

سریال از یادها رفتهسریال از یادها رفته

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • سارا

    طبق معمول سوژه تکراری, دستمایه های چهره محوری فیلم,خصوصا بازیگر زن اصلی این فیلم مثلا تاریخی(!) سرتا پا عملی و پراز میکاپ و کانتور ,گریم و لنز آبی(؟!)، انتخابی نامناسب برای اون دوره,دندان گذاری نامتعارف ,عجیب و غیر ضروری سیما تیرانداز که با اون حتی قادر به تکلم واضح و ادای نقش نیست,انتخاب عجیب رضا یزدانی خواننده پاپ برای تجربه اول(!)بعنوان نقش اصلی و محوری فیلم واقعااا افتضاح,وخوندن اهنگهای پاپ(؟!)درفیلمی تاریخی ,حقیقتا تا اینجاش که چنگی به دل نمیزنه,تا ببینیم بعدش چی میشه

  • محمد

    خیلی سریال بی محتواییه و هیچ نکته آموزنده ای واسه گفتن نداره

  • ناشناس

    بجز ایفای نقش سیما تیرانداز با بازی قابل قبول ,سخت و نسبتا درخشانی که ارایه داده,بقیه بازیگران این سریال خیلی زیاد خام و نابلدن و اصلن بازیاشون به دل نمیشینه,واقعا دلیلشو نمیدونیم جدیدا کارگردانها چ اصراری دارن نقشهای اصلی سریالها رو به بازیگرای بی نام و نشون و گمنام ,بدن؟

  • کمند

    جالب نیست

  • sahar

    بازی رضا یزدانی در فیلم عالی بود و بیشتر مخاطبین به خاطر ایشون فیلم رو دنبال میکردن

  • ناشناس

    واقعا گمنام یا همون‌بهتر که بگیم‌بینام‌چطور ممکنه

  • نیلوفر

    با سلام این سریال از نظر من عالی هستش ولی بعضی جاهای فیلم خیلی چرته معلوم خوب برنامه ریزی نشده همینطور بخش نامرتب این سریال اصلا چرا مهرراد مرد اینجوری خیلی فیلم چرت شد اما بازهم با این همی خطا سریال زیبایی است اما باید در ساخت آن کمی دقت کنند چون کم کم دارد چرت میشود اگر دست نجونبانند این سریال مخاطبین خود را از دست میدهد با تشکر نیلوفر میرشکار

  • میلاد

    توصیف این سریال در یک جمله:معجونی از بی محتوایی,تقلید,سانسور,بی نظمی و سوتی های بسیار که به زور به خورد مخاطب دارن میدن....

  • ندا

    سریالی بود بی سروته اصلا موضوع نداشت فقط سه نفر عاشق یه دختر بودن . چرا مهراد مرد. چرا تمام بازیگرا مردن .کشتن خشونت در فیلم موج میزد.اخر فیلم که افتضاح بازی هلیا امامی ازهمه افتضا تر در صحنه های احساساتی که اوج هنر بازیگره به شدت ضعیف عمل می کند من فقط سریال رو به خاطره کامران تفتی عزیز دنبال میکردم.

  • ناشناس

    سریا لش خیلی عالی بود ممنون با دیدن این سریال انسان خدا را شکر می کند اشراف گری ارباب گر ی نا بود شدند حالا همه اقای خودمان هستیم عزتی ما داریم هیچ کشوری ندارد برای سلامتی کشورمان ایران خاک شیران صلوات

  • بهداد

    ببخشید بازیگر مهراد کیه

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی